Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول فلاح در خصوص بحث تبلیغات محیطی صحبت هایی را انجام داده است

امروز جلسه ای میان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با مدیران باشگاه ها برگزار شد.

به گزارش طرفداری، رسول فلاح بعد از برگزاری نشست مدیران باشگاه‌ها با مسئولان فدراسیون فوتبال پیرامون تبلیغات محیطی فوتبال گفت:

ما به عنوان تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر در جریان اتفاقات سال‌های گذشته نیستم، اما درخصوص تبلیغات محیطی تلاش کردم تا در جلسه بیشتر شنونده باشم تا اطلاعات کافی را کسب کنم و اگر قرار باشد حرفی بزنم در راستای کمک به فوتبال کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد:

برای پیشرفت گاهی باید اختلاف نظر و اختلاف سلیقه هم وجود داشته باشد. در خصوص جلسه امروز باید بگویم من چندین سال است که در فوتبال حضور دارم و شاهد جلسه بسیار خوبی بین باشگاه‌ها و فدراسیون بودیم. جلسه به نوعی جنبه همدلی داشت. فکر می‌کنم تنها 3-4 نماینده از باشگاه‌ها غایب بودند که اگر حضور داشتند خیلی بهتر بود. 

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز در پاسخ به این سوال که آیا با موضوعات مطرح شده در جلسه موافق بود یا مخالف، گفت:

مخالف و موافق نداریم؛ ما جمع شدیم تا ببینیم چه کنیم تا راندمان کاری‌مان بالا برود و در آینده بهره‌بری بیشتری از فوتبال داشته باشیم و به نوعی حق فوتبال را بگیریم. در جلسه امروز دو موضوع مطرح شد؛ یکی بحث مجوز حرفه‌ای که صحبت‌های خوبی در مورد آن مطرح شد. در مورد تبلیغات دور زمین هم آیین‌نامه سازمان لیگ و فدراسیون و... از قدیم به گونه‌ای بوده که سازمان لیگ متولی آن به شمار می‌رود، اما حالا چند باشگاه نظر دیگری دارند وگرنه سایر باشگاه‌ها با همان روند سابق موافق بودند. 

فلاح خاطرنشان کرد:

قرار شد سازمان لیگ تبلیغات محیطی را انجام دهد و نمی‌توان این امر را به باشگاه‌ها محول کرد. نباید به کشورهای اروپایی نگاه کرد، چون وضعیت اقتصادی ما با آنها قابل مقایسه نیست. باید به داشته‌های خودمان قانع باشیم. به مدیران باشگاه‌ها گفتم که یک کلمه‌ به نام نفاق و یک کلمه هم به نام وفاق داریم. درخواست کردم بجای نفاق، نگاه مثبت به موضوع داشته باشیم. باید بجای همزبان بودن، همدل شویم تا به نتیجه درستی برسیم. خداوند به جمعی نگاه می‌کند که دنبال خدمت صادقانه باشد. 

وی ادامه داد:

در پایان قرار شد همین اتفاق افتاد و مقرر شد تا با همدلی و وفاق حق فوتبال را بگیریم. انسجام و اتحاد بین باشگاه‌ها باید بیشتر شود تا رفته رفته به سمت صداوسیما رفته و بتوانیم آنجا حق‌مان را بگیریم. متاسفانه ما اصل را رها کرده و به دنبال فرع هستیم. در جلسه امروز موضوع صداوسیما مطرح نشد. اختلاف سلیقه‌ها به رشد فوتبال کمک می‌کند. در پایان مقرر شد کارگروهی که از قبل وجود داشت تقویت شود تا تبلیغات محیطی را با کیفیت بهتری برعهده بگیرد. اینجا مجلس شورای اسلامی نیست که بخواهد موافق و مخالف داشته باشد. همه نظرات خود را اعلام می‌کنند و این به معنی موافق و مخالف نیست.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز گفت:

آجورلو طرحی داده بود تا هر باشگاهی خودش تضمین کند و تبلیغات را بگیرد؛ این در حالی است که متولی این کار سازمان لیگ است. در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که همان روال سابق ادامه پیدا کند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم یوونتوس حریف محبوب ایرانی ها در لیگ قهرمانان اروپا گل سردار آزمون به یوونتوس (یوونتوس 4-2 زنیت) پائولو دیبالا و خوشحالی به سبک میشل پلاتینی پس از عبور از رکورد او / عکس دلبری کردن CR7 در برگامو؛ نگاه های جالب سولسشر به کریستیانو رونالدو / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تبلیغات محیطی سازمان لیگ باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  جلسه بررسی و جمع بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) و به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونان سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان قم مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان‌زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل و تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری - ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه - برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • تبلیغات نامزدها تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دانشگاه فردوسی مشهد رتبه چهارم تولیدات علمی در فناوریهای سبز را به دست آورد
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران