Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: محتواهای آموزشی خیلی خوب در اختیار والدین دانش‌آموزان قرار نگرفته است.

دکتر امین سلاحورزیان در سومین نشست تخصصی فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی برای دانش‌آموزان که به همت مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و دبیرخانه دائمی گفتمان دانشجویی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شد، با تبریک ۱۳ آبان‌ماه و روز دانش‌آموز، با بیان اینکه نبود آمار و ارقام دقیق در استان یکی از بزرگترین معضلات و مشکلات برای تصمیم‌گیری مدیران است، اظهار کرد: ضرورت دارد چندین کار اساسی و کاربردی به دور از کارهای جزیره‌ای با همکاری آموزش و پرورش، بهزیستی و جهاد دانشگاهی به صورت تیمی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید یک فعالیت پژوهشی براساس فرصت‌ و تهدیدات فضای مجازی را عملیاتی کرده و نتایج آن را به مقام ارشد استان ارائه دهیم.

سلاحورزیان ادامه داد: قطعا با انجام کارهایی از این دست، برآیند حاصل از آن در تصمیم‌گیری درست نقش اساسی خواهد داشت.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: علیرغم تلاش آموزش و پرورش در تولید محتواهای آموزشی متاسفانه این محتواها خیلی خوب در اختیار والدین دانش‌آموزان قرار نگرفته است و ضرورت دارد در این راستا آسیب‌شناسی لازم صورت گیرد.

سلاحورزیان بر ضرورت استفاده از ظرفیت صداو سیما در فعالیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت در استان تاکید کرد و گفت: همکاری دستگاه‌ها در رسیدن به اهداف تعیین شده می‌تواند کارگشا باشد.

وی خاطرنشان کرد: می‌توان برای اطلاع‌رسانی از ظرفیت ایسنا و ایکنا به عنوان دو رسانه جهاد دانشگاهی لرستان بهره برد و آمادگی همکاری لازم را با اداره کل آموزش و پرورش استان خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی صداوسيما بهزیستی بهزيستي جهاد دانشگاهی لرستان آموزش و پرورش اداره کل آموزش وپرورش جهاد دانشگاهی آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از صنعا، با آغاز تعطیلات تابستانی در یمن، فعالیت اردوگاه‌های تابستانی در این کشور نیز برای جذب دانش آموزان در دوره‌های تابستانی آغاز می‌شود. این اردوگاه‌ها گروه‌های سنی مختلف را مورد توجه قرار می‌دهند تا مهارت‌های مختلفی را به آنها بیاموزند و بسیاری از مطالب را که معمولا در مدرسه فرا نمی‌گیرند، به آنها آموزش دهند. این اردوگاه‌ها فرصتی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و داوطلبانه است
مواد آموزشی مراکز و دوره‌های تابستانی به شکلی ارائه می‌شود که برای دانش آموزان قابل درک باشد و احساس خستگی نکنند. در این دوره ها، پس از نماز صبح با دعا و استغفار و قرائت قرآن آغاز می‌شود و فعالیت‌های ورزشی نیز بخشی از این برنامه هاست. در این دوره‌ها همچنین اعتماد به نفس دانش آموزان برای استفاده از توانایی‌هایی که دارند آموزش داده می‌شود...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
دانش آموز
مربی اردو
پدر یک دانش آموز

دیگر خبرها

  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی