Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سعید بشیریان» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماحصل این طرحهای تحقیقاتی نگارش ۲۰۰ مقاله علمی و معتبر در دانشگاه علوم پزشکی همدان است که این مقالات به بخش های مورد نیاز ارسال و ارجاع می شود.

وی اظهار داشت: شاخص های عملکردی حوزه تحقیقات و فناوری، بر مبنای میزان تولید و انتشار مقالات در سایت های معتبر جهانی ارزیابی می شود و از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۱ ، تعداد مقالات چاپ شده درحال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: سال ۲۰۲۰ تعداد مقالات چاپ شده همدان در سایت های معتبر جهانی به ۷۹۶ مورد رسید که این آمار در سال میلادی جاری نیز رو به افزایش است.

بشیریان گفت: تعداد استنادات دریافتی در بانک «آی.اس.آی» نیز رو به رشد است به نحوی که تعداد استنادات به مقالات پزشکی استان همدان ۱۴ هزار و ۷۳۱ مورد شده است.

وی با بیان اهمیت تحقیق و تولید مقاله، افزود: دراین زمینه پنج هزار و ۲۰۰ مقاله منطبق با نیازهای جامعه، مشکلات پیش روی استان و مساله محور تهیه شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: برای نمونه با توجه به وجود مشکل تب مالت یک کار تحقیق پژوهشی در منطقه «قهورد» شهرستان فامنین برای کنترل این بیماری اجرا شده است.

به گفته بشیریان، در بخش فناور نیز مرکز رشد «سلامت» در زمینی به وسعت ۲ هزار متر در حاشیه بیمارستان کاشانی همدان دایر شده که ۲۵ شرکت در آن مستقر هستند.

وی با تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد و فناور، افزود: برای رسیدن تولید به بخش نیمه صنعتی و سپس آغاز تولید به روش صنعتی حمایت های لازم از شرکت های دانش بنیان انجام می شود.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: در آغازین روزهای اپیدمی ویروس کرونا یکی از مشکلات تامین ماسک مورد نیاز مردم بود که در این راستا شرکت دانش بنیان استان همدان تولید خود از ۱۰ هزار ماسک را به ۱۰۰ هزار عدد افزایش داد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا پژوهش شهر همدان مقاله نویسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا پژوهش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا پژوهش شهر همدان مقاله نویسی دانشگاه علوم پزشکی همدان تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود