Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:29:15 GMT

فاش شد؛ رقم نجومی جدایی هالند از دورتموند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۱۰۵۶

فاش شد؛ رقم نجومی جدایی هالند از دورتموند

مدیر برنامه های تونی کروس رقم نهایی انتقال ارلینگ هالند را بین 250 تا 300 میلیون یورو عنوان کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند ستاره محبوب این روزهای بازار نقل و انتقالات است. 2 ماه پیش انتقالات تابستانی به اتمام رسید ولی شایعات و گمانه زنی ها همچنان در مورد ستاره نروژی ادامه دارد.

 

 

 

 

این سومین فصل حضور هالند در دورتموند است و گفته می شود تابستان سال بعد بند آزادسازی 75 میلیون یورویی او قابل فعال شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین حالا بسیاری از باشگاه های بزرگ و متمول برای جذب هالند کمین کرده اند و بعید به نظر می رسد او سال بعد هم در دورتموند ماندنی باشد.

هالند که در 70 بازی توانسته 69 گل به ثمر برساند، مورد توجه رئال، پی اس جی، سیتی، بایرن و چند باشگاه دیگر اروپایی است هرجند سباستین کهل مدیر ورزشی دورتموند خبر از تلاش باشگاه برای حفظ ستاره نروژی داد و گفت که 100 یورو روی ماندنی شدن او شرط می بندد.

 

 

 

 

برخی رسانه ها اخیرا ادعا کرده اند که بند آزادسازی 75 میلیون یورویی در قرارداد هالند وجود ندارد ولی وولکر اشتروث مدیر برنامه های تونی کروس ستاره رئال، در مصاحبه امروز خود با اسپورت بیلد عنوان کرد که چنین بندی وجود دارد با این حال هر باشگاهی که هالند را می خواهد، در نهایت باید روی مبلغی بسیار گران تر حساب کند.

 

 

 

 

اشتروث گفت:« هالند از تابستان سال بعد با 75 میلیون یورو در دسترس است ولی رقم نهایی انتقال بسیار بیش از اینها خواهد بود. باشگاه های خواهان هالند برای قرارداد 5 ساله با وی، با احتساب دستمزدها و پاداش و نیز کمیسیون مینو رایولا ایجنت او، در نهایت باید 250 تا 300 میلیون یورو هزینه کنند.»

 

هالند این روزها مصدوم است و چندین هفته به دور از میادین خواهد ماند. گفته می شود او شاید تا ژانویه نیز نتواند دورتموند را همراهی کند.

 

 

رئال مادرید ارلینگ هالند تونی کروس بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ارلینگ هالند تونی کروس بروسیا دورتموند میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل

پپ گواردیولا رکورددار پیروزی‌های قاطع در لیگ برتر است. 

طرفداری | در شب فوق‌العاده ارلینگ هالند، منچسترسیتی مقابل وولورهمپتون به برتری 5-1 دست یافت. 

به نقل از اسکواکا؛ منچسترسیتی از سال 2016 و با ورود پپ گواردیولا به لیگ برتر، 50 بار مقابل رقبای خود حداقل 4 گل به ثمر رسانده است. طی این سال‌ها هیچ نتوانسته به رکورد سیتیزن‌ها دست یابد. طی دوران حضور گواردیولا در منچسترسیتی، 4 بازیکن برای او حداقل 4 بار موفق به گلزنی شده‌اند: سرخیو آگوئرو مقابل لسترسیتی، گابریل ژسوس در دیدار با واتفورد، کوین دی بروین و ارلینگ هالند نیز مقابل وولورهمپتون چنین مهمی را به ثبت رسانده‌اند. 

ورزشگاه اتحاد بیش از سایر استادیوم‌های فوتبال انگلیس شاهد هتریک بازیکنان بوده است (30). ارلینگ هالند هتریک شماره 41 یک بازیکن منچسترسیتی را به ثبت رساند. تنها بازیکنان لیورپول (42) در طول تاریخ لیگ برتر عملکرد بهتری داشته‌اند. 

منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون؛ متخصص در کشتن رویاها

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر از پرواز ارلینگ هالند جا ماند
  • هالند: صحبت‌های روی کین؟ به حرف‌های این مرد اهمیتی نمی‌دهم
  • هالند پس از پوکر: باید بیشتر پیشرفت کنم
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • گل چهارم ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 4-1 وولورهمپتون)
  • گل سوم ارلینگ هالند به وولورهمپتون از روی نقطه پنالتی (منچسترسیتی 3-0 وولورهمپتون)
  • گل دوم و زیبای ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 2-0 وولورهمپتون)
  • گل ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 1-0 وولورهمپتون)
  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!