Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت که اطلاعات زیادی از مجموع درآمد سازمان لیگ از تبلیغات محیطی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ایزد سیف‌الله‌پور پس از نشست مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری با رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: قرار شد کارگروهی از فدراسیون تشکیل و جلساتی درخصوص تبلیغات محیطی و اینترنتی برگزار شود تا باشگاه‌ها درآمد بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار شد در دو هفته تعطیلی لیگ برتر در این باره به جمع‌بندی برسیم. عزیزی خادم گفت که باشگاه‌های خصوصی باید بیشتر حمایت شوند.

وی درخصوص پیشنهاد باشگاه استقلال برای تبلیغات محیطی عنوان کرد: آجورلو می‌خواست این تبلیغات را در اختیار بگیرد و موافقان و مخالفانی داشت. قرار شد اگر سازمان لیگ عهده‌دار تبلیغات شود، این کار را با راهکار تازه‌تری انجام دهد و اگر استقلال کارهای تبلیغات را اجرا کند، ضمانت معتبر بدهد. نباید مانند گذشته باشد که برخی کارگزاران با سازمان لیگ قرارداد بستند و تعهدات خود را اجرا نکردند.

ناراحتی 2 بازیکن نساجی از کیفیت ورزشگاه خانگی!

«نساجی یکی از چهار باشگاه خصوصی لیگ برتر و یکی از پنج تیم پُرهوادار ایران است.»، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ضمن بیان این جمله گفت: حق باشگاه ما باید بیشتر از این‌ها باشد و عزیزی خادم از مجمع خواست تا نگاه ویژه‌ای به باشگاه‌های خصوصی داشته باشند. چون باشگاه‌های خصوصی زیادی در فوتبال فعالیت می‌کردند که عطای کار را به لقایش سپردند.

سیف‌الله‌پور در پاسخ به این پرسش که آیا از درآمدهای سازمان لیگ از تبلیغات محیطی آگاه است یا خیر، خاطرنشان کرد: اطلاعات چندانی درباره مجموع مبلغ دریافتی حاصل از تبلیغات نداریم، اما فدراسیون در پرداخت این مبلغ شفاف بوده است. مدیران سازمان لیگ گفتند درآمدها اعلام می‌شود و حیدر بهاروند گفت برخلاف گذشته که کارگزارها به اندازه وثیقه پرداختی خود به تعهدات خود پایبند بوده‌اند، سال گذشته تمامی مبلغ مورد نظر به سازمان لیگ پرداخت شده است.

وی در این باره که گفته شد موعود بنیادی‌فر به ساکت الهامی گفته «تو را اخراج می‌کنم تا سه ماه محروم شوی»، گفت: بنیادی‌فر ابتدا کارت زرد نشان داد و همکاران من گفتند داور، چنین صحبتی مطرح کرده است. به داوران شریف و کمیته داوران احترام می‌گذاریم، اما زمانی که یک مربی چهار بار توسط یک داور اخراج می‌شود، ذهنیتی برای او به وجود می‌آید. توهینی صورت نگرفت، اما الهامی از داور بازی عذرخواهی کرد. داوران باید با برخی مربیان مهربان‌تر باشند. بازی‌ها بدون تماشاگر است و صداها در زمین می‌پیچد. فشار روی مربیان وجود دارد و ما هم از الهامی بسیار راضی هستیم که نساجی را خیلی خوب هدایت می‌کند.

سرپرست گل‌گهر: رفتارهای الهامی در شأن لیگ برتر نبود، او تمرکز تیم ما را به هم زد

مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد انتقادات مطرح شده از گزارش گزارشگر دیدار شاگردان الهامی مقابل گل‌گهر سیرجان بیان کرد: او نظرش را گفته، اما باید بدانیم این بازی‌ها به‌صورت بین‌المللی پخش می‌شود. برخی گزارشگران فکر می‌کنند لیگ محلات را بین تیم‌های دو روستا گزارش می‌کنند و درست نیست که گزارش آنها جانبدارانه باشد. نساجی نماینده استان‌های شمالی است و علاوه بر کرمان، هزاران هزار هوادار در ایران طرفدار تیم ما هستند. قصد شکایت نداریم و چنین کاری در قبال گزارش رسانه‌ها نمی‌کنیم، اما انتظار داریم این مسائل را بیشتر رعایت کنند.

سیف‌الله‌پور در این باره که خودش، ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را دلیل اصلی برگزاری دیدارهای لیگ برتر بدون تماشاگر دانسته بود، اظهار داشت: همه مناسبت‌هایی چون کنسرت، مدارس و دانشگاه‌هایی که تعطیل بوده‌اند، زیر سقف راه‌اندازی شده‌اند و جای تعجب است که چرا مسابقات فوتبال که در فضای باز است، بدون هوادار برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: این موضوع شک‌برانگیز است و خودمان می‌دانیم فیفا از فدراسیون فوتبال خواسته که ورود بانوان به ورزشگاه‌ها باید آزاد شود. امیدوارم مسئولان راهکارهایی بیندیشند و ما پیشنهاد دادیم برای تشکر از زحمات کادر درمان، تعدادی از خواهران خود را به ورزشگاه بیاوریم. باشگاه سپاهان مراسمی برگزار کرد و دیدید چه جوّی ایجاد شد. خانواده‌ها کنار هم بوده‌اند و حضور آنها در ورزشگاه‌ها باعث می‌شود فحاشی رخ ندهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایزد سیف الله پور تیم فوتبال نساجی مازندران ایزد سیف الله پور تیم فوتبال نساجی مازندران تبلیغات محیطی سیف الله پور سازمان لیگ باشگاه ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معصومه حائری یزدی که روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۸۶ سالگی درگذشت و پیکر ایشان روز هشتم اردیبهشت پس از تشییع در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در بقعه شیخ فضل‌الله به خاک سپرده شد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، محل دفن ایشان از این جهت نمادین است که بقعه شیخ فضل‌الله نوری در سال‌های دور محل ملاقات امام خمینی(ره) و آیت‌الله شیخ مرتضی حائری یزدی بود که به جز همکاری در هیأت مصلحین حوزه، هر روز هنگام غروب آفتاب آنجا با هم گفت‌وگو می‌کردند.

ازدواج مصطفی و معصومه در سال ۱۳۳۳، پیوند دو خاندان خمینی و حائری یزدی بود؛ این زندگی مشترک پس از ده سال با تبعید حاج مصطفی خمینی همراه پدر، وارد مرحله تازه‌ای شد و تا زمان شهادت همسر در اول آبان ۱۳۵۶، معصومه حائری بارها برای دیدارش به نجف رفت و برگشت.

یکی از سندهایی که در آرشیو مرکز اسناد انقلاب اسلامی وجود دارد (شماره پرونده ۳۹۲) ، موافقت اداره کل سوم ساواک با درخواست معصومه حائری برای صدور گذرنامه جهت مسافرت به عراق را نشان می‌دهد. طبق این اسناد، شهربانی کل کشور در نامه‌ای محرمانه از ریاست سازمان اطلاعات و امنیت کشور درباره تقاضای صدور پروانه خروج از کشور استعلام می‌گیرد:

«شهربانی کل کشور
تاریخ ۴۶/۶/۱۳
از شهربانی کل کشور (اداره اطلاعات)
به تیمسار ریاست سازمان اطلاعات و امنیت کشور
درباره معصومه حائری یزدی فرزند مرتضی شناسنامه ۶۹۲۳۵ قم متولد ۱۳۱۷

نامبرده بالا طی تسلیم شرحی اعلام نموده مدتی قبل برای دیدار بستگان خود از عراق به ایران مراجعت و جهت بازگشت به کشور مزبور به منظور ملحق شدن به همسرش حاج سیدمصطفی خمینی تقاضای صدور پروانه خروج نموده است. خواهشمند است دستور فرمائید نسبت به انجام درخواست مشارالیها نظریه اعلام دارند.

رئیس شهربانی کل کشور . سپهبد مبصر از طرف سرتیپ صمد پاکپور»

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901447

دیگر خبرها

  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟