Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:22:37 GMT

رضاییان: قبول داریم باشگاه‌ها مظلوم هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۱۴۶۷

رضاییان: قبول داریم باشگاه‌ها مظلوم هستند

بهرام رضاییان، عضو کمیته چابک سازی سازمان لیگ، می‌گوید وظیفه این کمیته تعدیل کردن بخشنامه‌هایی است که به ضرر باشگاه‌ها تمام می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، بهرام رضاییان پس از نشست فدراسیون با مدیران باشگاه‌ها در ابتدای صحبت‌هایش گفت: جلسه امروز خیلی خوب بود که ریاست محترم فدراسیون با توجه به صحبت‌های اخیری که پیش آمده بود تدارک دیدند و باشگاه‌ها تشریف آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک واقعیتی که الان هست، فوتبال ما می‌تواند درآمدزا باشد ولی نیاز به همدلی است. در کارگروهی که تشکیل شده امروز مصوب شد همه دوستان کنار هم باشند و بتوانند آن حق واقعی باشگاه‌ها هیئت ها و حتی فدراسیون فوتبال را به دست آورند. هرگونه تبلیغاتی که باشد خود فدراسیون فوتبال و بعد باشگاه‌ها نفعش را می‌برند.

 

او ادامه داد: الان باشگاه‌های ما واقعا مظلوم اند و واقعا درآمدی ندارند و در این شرایط اقتصادی هزینه‌ها سرسام اور شده و مدیران عامل باشگاه‌ها واقعا دغدغه دارند. امیدواریم این جلسات و جلسه بعدی که با کارگروه‌های تخصصی تشکیل می‌شود منتج به این شود که باشگاه‌ها به حق واقعی خودشان برسند و انشاالله دست به دست هم اتفاق خوبی بیفتد.

رضاییان مدعی شد بیشتر باشگاه‌ها موافق متولی بودن سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی هستتد و در این خصوص گفت: یک سری قوانین وبخش نامه‌هایی در هیئت رئیسه و سازمان لیگ بوده که تصویب کردند متولی تبلیغات، سازمان لیگ باشد؛ ولی باشگاه‌ها امروز آمدند اظهار نظر کردند و بعضی‌ها گفتند سازمان لیگ متولی باشد و بعضی‌ها گفتند خودمان. نظر قاطع بر این بود که سازمان لیگ متولی باشد اما ریاست فدراسیون و خود آقای بهاروند قول دادند هرگونه مسیری که درآمد زایی بیشتری داشته باشد را همراهی می‌کنند.

 

رضاییان در توضیح کار کمیته چابک سازی گفت: کارگروه چابک سازی وظیفه‌اش این است که بخش نامه ها هر جا جلوی درامد زایی و منفعت را می‌گیرد، آن بخش‌نامه‌ها را تعدیل و تلطیف کند. بعضی بخشنامه‌ها که به ضرر فوتبال است را ما کنسل می‌کنیم. خیلی تیم‌ها پرهواداراند و دغدغه دارند و اصلا در شان ما نیست ای اف سی به ما اخطار دهد. ما دنبال این هستیم باشگاه‌ها سریع به درآمدزایی‌شان برسند.

بهرام رضاییان دسته یک سازمان لیگ برتر پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بهرام رضاییان دسته یک سازمان لیگ برتر پارس جنوبی جم سازمان لیگ باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • کسانی که کینه‌ای هستند، بخوانند