Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان ایران امشب(چهارشنبه) برای کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز به میدان می روند.

نمایندگان ایران امشب برای کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز از مسابقات کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال حهان به میدان می روند. به این ترتیب امشب و در مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم، مهدی محسن نژاد و محمدجواد رضایی در اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم برای کسب مدال طلا و امیر عبدی و محمد ناقوسی در اوزان ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم برای کسب مدال برنز به میدان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* نتایج کشتی گیران ایران در پنج وزن دوم تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با با نتیجه ۸ بر صفر دیلان گریگرسون از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر موخامدکودیر یوسوپوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار پریدون آبولادزه از گرجستان را با نتیجه ۵ بر ۳ از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف محسن نژاد در دیدار فینال انور اله یاروف قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از روسیه است.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدجواد رضایی در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر نیلس بوشنر از آلمان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر الکسی ماسیک از اوکراین را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. رضایی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۲ از سد میخائیل یاخیایف از روسیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله جانی ختسوریانی از گرجستان را با نتیجه ۵ بر ۱ شکست داد و راهی دیدار فینال شد. رضایی در دیدار فینال به مصاف حسرت جعفراف قهرمان جوانان جهان از آذربایجان می‌رود.

در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۳ عبداله توپراک از ترکیه را از پیش رو برداشت وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر ۱ مغلوب سرگئی کوتوزوف دارنده مدال نقره رقابت‌های جهانی نروژ از روسیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، عبدی راهی گروه بازنده‌ها شد. وی ابتدا با نتیجه ۹ بر ۱ دنیس مرتل از چک را مغلوب کرد. وی در دور بعد نیز با نتیجه ۹ بر صفر مقابل اوتار آبولادزه از گرجستان به پیروزی رسید و راهی دیدار رده بندی شد. حریف وی در این دیدار اولوی غنی زاده از آذربایجان است.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ناقوسی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر روهیت داهیا از هند را شکست داد وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۵ از سد اکسوز موکوبو از نروژ گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ناقوسی در این مرحله با نتیجه ۴ بر ۱ دمیترو گاردوبی از اوکراین را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آیونگو ریکادزه دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف وی در این دیدار شامیل اوژایف دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال اروپا از روسیه است.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مرتضی الغوثی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب مارکوس راجینگر از اتریش شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، الغوثی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رقابت‌های رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۲۰:۳۰ امشب برگزار می‌شود./ روابط عمومی فدراسیون کشتی

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مرحله نیمه نهایی نتیجه ۸ بر صفر نتیجه ۵ دور بعد دیدار فینال زیر ۲۳ سال مدال برنز برای کسب مدال طلا رده بندی دو مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد

رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.
 
امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان به شرح زیر است:
 
در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.
 
در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.
 
در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.
 
در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.
 
فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.
 
در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.
 
در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.
 
در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.
 
در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.
 
در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد