Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:16:38 GMT

چراغ سبز نشاندن ۲۲۵ نفر به کرونا

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۱۵۱۴

چراغ سبز نشاندن ۲۲۵ نفر به کرونا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شریف زاده دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: روز گذشته از ۳۱۶ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که در مجموع ۱۰۸ بیمار جدید و از ۶۱۶ تست سریع ۱۱۷ مورد مثبت جدید شناسایی شد.

وی افزود: به تفکیک ازمجموع ۱۰۸ بیمار جدید ۷ مورد در بشرویه، ۷۷ مورد در بیرجند، ۳ مورد در خوسف، ۲ مورد در درمیان، ۱۷ مورد در زیرکوه، ۳ مورد در سرایان ۷ مورد در سربیشه ۱۷ مورد در طبس، ۳۰ مورد در فردوس، ۳۳مورد در قاینات و ۲۹ مورد در نهبندان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شریف زاده در حال حاضر ۲۲۳ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۹۸ نفر کرونا مثبتند.

 دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۱۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۲ نفر نامساعد است.

وی افزود: با ثبت یک مورد فوت جدید تعداد جان باختگان بیماری کرونا در خراسان جنوبی به هزار و ۱۹۵ نفر افزایش یافت.

شریف زاده اظهار کرد: تا روز گذشته ۹۳ هزار و ۷۲۳ تست ملکولی در خراسان جنوبی انجام شد که ۳۳ هزار و ۵۶۱ بیمار مبتلا شناسایی شدند.

 دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی افزود: همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در خراسان جنوبی تا امروز ۵۰۶ هزار و ۳۴۲ نفر واکسن نوبت اول، ۳۵۰ هزار و ۶۱۶ نفر واکسن نوبت دوم و ۶۱۳ واکسن نوبت سوم را دریافت کردند.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 کرونا در خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود

سلیمی دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت برگزار و از فردا ۱۳ اردیبهشت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه دارد افزود: در این مدت نامرد‌ها می‌توانند ستاد‌های انتخاباتی خود را فعال و از امکاناتی که شهرداری‌ها برای تبلیغات نامزد‌ها در نظر گرفته، استفاده کنند.

سلیمی اظهار کرد: مستند‌ها و مناظرات انتخاباتی که از سوی صدا و سیما هم ضبط شده است، از طریق شبکه استانی خاوران پخش می‌شود تا مردم بتواند با رصد و پیگیری برنامه ها، شناخت کافی از نامزد‌ها پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • تصویب سند توسعه دانش بنیان خراسان جنوبی
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد