Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:11:15 GMT

گذر زمان دانشجویان را از انقلاب روی گردان نخواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۱۵۸۰

گذر زمان دانشجویان را از انقلاب روی گردان نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا سرایانی بیان کرد: خوی استکباری و دست درازی‌های آمریکا تا قبل از انقلاب اسلامی ما بر کسی پوشیده نیست. با وقوع انقلاب اسلامی دست آمریکا از منابع این کشور کوتاه شد و این مسئله‌ای نبود که آمریکا با آن کنار بیاید. به همین دلیل بود که در مکانی با پوشش سفارتخانه به جاسوسی مشغول بودند تا با توطئه و دسیسه به هر نحو بتوانند مجدد به حق ملت دست درازی کنند و همین مساله باعث شد تا جوانان غیور آن حماسه را برپا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا سرایانی افزود: همیشه هستند افرادی که دستاوردها و حماسه‌های جوانان را با عناوین گوناگون و نادرست، ناچیز جلوه می‌دهند یا تخطئه می‌کنند اما اینها باعث تضعیف روحیه انقلابی جوانان ما نخواهد شد.

وی ادامه داد: در مورد حماسه ۱۳ آبان؛ مهر تائید امام برای ما حجت است و به علاوه آن، عقل حکم می‌کند که با جاسوس و دشمنان کشور همانگونه برخورد شود که آن حماسه آفرینان کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق تصریح کرد: این مشخص است که ما موفق شدیم لانه جاسوسی آنها را تسخیر کنیم، اما امروزه همچنان آمریکا به جاسوسی و توطئه مشغول است. توطئه ای که اینترنت رها شده و میدان دادن بی حد و حصر به نرم افزارهای ساخته دست استکبار جهانی آن را تسهیل می‌کند.

وی اعلام کرد: همانطور که در آن زمان دانشجویان احساس وظیفه کردند و علیه جاسوسی دشمن قیام کردند، امروز ما وظیفه داریم تا موجبات توطئه دشمن را از بین ببریم.

سرایانی گفت: نباید فراموش کرد که بعضاً کسانی هستند که از این دسیسه اطلاعی ندارند و این وظیفه ما است که ملت عزیز را آگاه کنیم. از طرفی محتوا و بعضاً شایعاتی که در فضای مجازی نشر داده می‌شود طبق فرمان رهبر انقلاب نیازمند یک جهاد تبیین است.

وی تاکید کرد: پر واضح است که دانشجویان و طلاب قشر تأثیرگذاری در جامعه هستند و در صورتی که اقدام به تبیین مسائل روز کشور و امید آفرینی کنند، فضای مجازی در کنترل ما قرار خواهد گرفت.

این فعال دانشجویی در پایان بیان داشت: ما جوانان و دانشجویان، همان جوانان دهه ۴۰ و ۵۰ هستیم لذا دشمنان بدانند قرار نیست گذر زمان ما ملت ایران را از مواضع انقلابی خودمان عقب براند.

کد خبر 5343204

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانشجویی یوم الله 13 آبان بافق ویروس کرونا بوشهر یوم الله 13 آبان واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرگان لیگ برتر فوتبال ایران پدافند غیرعامل شهرداری قم ایلام بارش باران شیوع کرونا عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد

نماهنگ جدید شریک جرم پیرامون اشاره اخیر رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا از آمریکا و اروپا تا استرالیا و حمایت آنها از مردم فلسطین است.

رهبر معظم انقلاب در این خصوص تصریح کردند: دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا، نه تخریب کردند، نه شعارِ تخریب دادند، نه کسی را کشتند، نه جایی را آتش زدند، نه شیشه‌ای را شکستند، ولی این‌جور دارد با آنها رفتار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد
  • اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا نشانه بیداری جهانی است
  • امام جمعه رشت : بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم