Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی اسرائیل هیوم نوشت: گروه هکری «سایه سیاه» وابسته به ایران اطلاعات صد‌ها هزار اسرائیلی دیگر را منتشر کرد.

در این مقاله به قلم گای لِوی آمده است: ساعاتی پس از افشای اطلاعات شخصی کاربران یک اپلیکیشن دوستیابی دگرباشان جنسی در اسرائیل، گروه هکری سایه سیاه، در ادامه اقدامات ویرانگر خود، سه شنبه شب اطلاعات خصوصی نزدیک به ۳۰۰ هزار اسرائیلی را که در موسسه مور، تحت مداوا هستند، از جمله درخواست‌های بیماران و نتایج آزمایش‌های آن‌ها منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر نمی‌رسد فعلا اطلاعات کارت اعتباری بیماران فاش شده باشد.

سایه سیاه همچنین اطلاعاتی را در مورد ۳۰ هزار کاربر ثبت شده وب سایت رادیو ۱۰۳ FM و نزدیک به ۵۰۰ هزار مشتری شرکت لاکر امبین با مسئولیت محدودرا منتشر کرد. این شرکت در زمینه تولید و پخش مبلمان فعالیت دارد.

همان چیزی که در مورد افشای اطلاعات شرکت اتراف رخ داد، این هکر‌ها اطلاعات را به شکل یک فایل اکسل در گروه جدیدی که در تلگرام ایجاد کردند، به اشتراک گذاشتند. هکر‌ها همچنین پیوند‌هایی (لینک) را ارائه کردند که به دیگران اجازه می‌داد اطلاعات به دست آمده از اپلیکیشن اتراف را دانلود کنند. این اپلیکیشن پیام رسان پس از دستور دادستانی ایالتی مجبور به اقدام در این زمینه شد.

سایه سیاه شامگاه جمعه، اعلام کرد سرور‌های شرکت اینترنتی اسرائیلی سایبر سِرو «Cyberserve» را هک کرده است. هکر‌ها سرور‌های این شرکت را مسدود کردند و از کار انداختند و تهدید کردند که داده‌های مربوط به صد‌ها هزار کاربر را افشا می‌کنند.

سایبر سرو یک شرکت میزبانی وب است که خدمات سرور هاست و ذخیره سازی داده‌ها را برای شرکت‌هایی مانند شبکه تلویزیونی عمومی کان، لاتاری اسرائیل، تاگلیت برثرایت، شرکت‌های حمل و نقل عمومی دان و کاویم، موزه کودکان اسرائیل در هولون Holon، اپلیکیشن دوست یابی دگرباشان جنسی اسرائیلی اتراف، شرکت رزرو تور پگاسوس و ده‌ها سایت دیگر ارائه می‌کند.

سایه سیاه اولین بار سال گذشته با ایجاد اختلال گسترده در شبکه رایانه‌های شرکت بیمه اسرائیلی شیربیت و بعداً کی ال اس کپیتال ظاهر شد. اطلاعات مشتریان هر دو شرکت در روز‌های پس از این حمله هکری فاش شد.

این گروه که تهدید کرده بود در صورت پرداخت نکردن یک میلیون دلار باج ظرف ۴۸ ساعت، اطلاعات به دست آمده از اتراف را فاش می‌کند، پس از برآورده نشدن خواسته هایش در سه شنبه شب ادعا کرد که کل پایگاه داده کاربران را فاش کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله سایبری افشای اطلاعات رژیم صهیونیستی سایه سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود

احمد صادقی در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده به اشخاص حقیقی و حقوقی، گفت: شهرداری موظف است این آمار را به صورت شفاف اطلاع رسانی کند. بیش از هزار و ۹۰۰ ملک در کمیته شفافیت بررسی شده که تعدادی از املاک به صورت قانونی واگذار شده و تعدادی نیز کاربری فرهنگی و اجتماعی دارد. مواردی نیز در اختیار اشخاص قرار گرفته و سیر مراحل آن طی نشده است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد نسبت به انتشار اطلاعات این املاک اقدام شود. به نظر می‌رسد افرادی نگران افشای این اطلاعات هستند و از انتشار آن جلوگیری می‌کنند. واگذاری این املاک در دوره‌های قبلی صورت گرفته و هیچگونه محرمانگی ندارند و منعی برای انتشار آن نیست.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: از معاون برنامه ریزی شهردار درخواست دارم نسبت به این موضوع اقدام کند و مراتب لازم برای انتشار اطلاعات املاک واگذار شده فراهم شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ۶ سال زندان برای هکری که اطلاعات ۳۳ هزار بیمار را سرقت کرد
  • الاخبار متن پیشنهادی اسرائیل به حماس را منتشر کرد | جزئیات این توافق ۳مرحله‌ای
  • الاخبار متن پیشنهاد رژیم صهیونیستی به جنبش حماس را منتشر کرد
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • نتانیاهو: دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است | سایه اتهام ارتکاب جنایات جنگی بر سر رهبران صهیونیست
  • تونل‌های بمب‌گذاری شده و کمین‌های پیشرفته؛ دردسر جدید نظامیان اسرائیلی+ فیلم
  • دردسر بزرگ برای اسرائیل؛ کمین های جدید و پشیرفته حماس | ویدئو
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: تنها راه بازگرداندن «گروگان‌ها»، مبادله اُسراست