Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، دیروز اول نوامبر (۱۰ آبان) آخرین مهلت معرفی نماینده رسمی کشورها برای حضور در شاخه بهترین فیلم بین المللی اسکار بود و تاکنون ۷۶ کشور فیلم‌ منتخب خود را برای رقابت در این شاخه انتخاب کرده‌اند و چندین کشور  نیز طبق روال سال‌های گذشته پس از موعد مقرر به این فهرست اضافه خواهند شد. آکادمی اسکار پس از بررسی تمامی فیلم‌های ارسال شده فهرست رسمی فیلم‌های واجد شرایط رقابت در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی اسکار ۲۰۲۲ را منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سینمای لبنان به عنوان یکی از آخرین کشورها، نماینده رسمی خود را در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی اسکار ۲۰۲۲ معرفی کرد. 

این فیلم که در بخش‌ افق‌های جشنواره ونیز و پس از جشنواره تورنتو به نمایش گذاشته شده روایتگر داستان زوجی است که در منطقه‌ای روستایی در ارتفاعات بیروت در رویای ساخت زندگی ایده آل خود هستند اما ایجادیک زمین دفن ذباله رویای زندگی روستایی آنها را با چالش بزرگی رو به رو می‌کند. 

سینمای لبنان در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به ترتیب با فیلم‌های «اهانت» و «کفرناحوم» به جمع نامزدهای اولیه شاخه بهترین فیلم بین‌المللی جوایز اسکار راه یافت. 

 نامزدهایی نهایی اسکار ۲۰۲۲ روز ۸ فوریه ۲۰۲۲ (۱۹ بهمن) و مراسم اسکار نیز ۲۷ مارس ۲۰۲۲ (۷ فروردین) برگزار می شود. 

کد خبر 635769 برچسب‌ها سینمای جهان اسكار ۲۰۲۲

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان اسكار ۲۰۲۲ شاخه بهترین فیلم بین المللی اسکار ۲۰۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24

دوری لسترسیتی از لیگ برتر چندان طولانی نشد.

در فاصله یک هفته تا پایان فصل 2023/24 چمپیونشیپ، قهرمانی لسترسیتی در این رقابت ها مسجل شد. روباه ها هفته گذشته بازگشت خود به لیگ برتر را قطعی کرده بودند.

رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت

لسترسیتی فقط یک فصل از لیگ برتر دور ماند و آنها با قهرمانی در چمپیونشیپ به بالاترین سطح فوتبال انگلستان برمی گردند. لسترسیتی امشب در جریان دیداری از هفته 45 چمپیونشیپ در زمین پرستون به برتری 3-0 رسید و قهرمانی خود را مسجل کرد. نایب قهرمان این رقابت ها از میان لیدزیونایتد و ایپسویچ تاون خواهد بود. در فاصله یک هفته تا پایان رقابت ها، ایپسویچ تاون با یک بازی کمتر نسبت به لیدزیونایتد از شانس بسیار خوبی برای نایب قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ برتر برخوردار است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود