Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@23:33:52 GMT

جنگ یک ساله اتیوپی وحشی‌گری افراطی است

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۲۶۳۱

جنگ یک ساله اتیوپی وحشی‌گری افراطی است

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان ملل متحد امروز -‌چهارشنبه- اعلام کرد که جنگ یک ساله در اتیوپی موصوف به وحشیگری بیش از حد است.

«میشل باچله»، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد تاکید کرد که «شدت نقض‌ها و تجاوزهایی که ما مستند کرده‌ایم، بر لزوم محاکمه جنایتکاران از هر دو طرف تأکید می‌کند».

یک تحقیق مشترک توسط دفتر حقوق بشر سازمان ملل و کمیسیون حقوق بشر اتیوپی تشکیل شده توسط دولت در مورد جنایت‌های ادعایی همه طرف‌ها را متهم به تخلف کرده است، اما در این تحقیق از افشای نام افرادی که بیشترین مسئولیت را بر عهده دارند، خودداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشله افزود: «همکاری برای تیم او جهت رسیدن به منطقه آشوب‌زده تیگرای که مقام‌های اتیوپی از ورود خبرنگاران، سازمان‌های حقوق بشر و سایر ناظران خارجی منع کرده‌اند، ضروری است».

تحقیقات نشان می‌دهد که همه طرف‌ها، از جمله نیروهای استان مجاور امهره مرتکب تخلفاتی شده‌اند که می‌تواند جنایت ضد‌بشریت و جنایت جنگی توصیف شود.

یافته‌های این تحقیقات نشان می‌دهد از چندین اردوگاه متعلق به ارتش اتیوپی برای شکنجه اعضای بازداشت‌شده تیگرای یا غیرنظامیان مظنون به حمایت از این نیروها استفاده شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان ملل اتیوپی حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات جوان ٣٣ ساله که در ارتفاعات کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) دچار حادثه شده بود، خبر داد.

ابراهیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، اظهار کرد: امروز پانزدهم اردیبهشت و در پی اعلام گزارش حادثه سقوط فردی از ارتفاعات صاحب‌الزمان (عج) به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، بلافاصله گروه امداد کوهستان به محل اعزام شد.

وی با اشاره به همکاری نیروهای جمعیت هلال‌احمر و اورژانس در این عملیات، افزود: تیم تخصصی امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی از ارتفاع، در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه‌دیده که لبه یک پرتگاه به ارتفاع ٣٠ متر بود رسید و پس از تثبیت، فرد حادثه‌دیده را به‌صورت تخصصی به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل کرد و به عوامل اورژانس تحویل داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خطاب به شهروندان توصیه کرد: هنگام رفتن به کوه، تجهیزات و کفش مناسب به‌همراه داشته باشید و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه، به پیمایش و حرکت اقدام کنید و با برنامه‌ریزی دقیق در زمان‌بندی، از هرگونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد، پرهیز کنید.

کد خبر 750523

دیگر خبرها

  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • پس از یسنا این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد!
  • این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • سخنگوی طالبان گزارش یوناما را تکراری و تبلیغاتی خواند
  • یکی از ثمرات طوفان‌الاقصی بیداری وجدان‌های دانشجویان است
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟