Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:58:54 GMT

بهترین و ارزان ترین بسته بندی برای محصولات صادراتی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۲۷۰۳

بهترین و ارزان ترین بسته بندی برای محصولات صادراتی

امروزه صادارات از هر زمانی دیگر صرفه اقتصادی دارد زیرا هم ارزش ارزهای دیگر کشورها نسبت به ریال بالا رفته است و هم کشور نیاز دارد به سمت صادرات برود تا وابستگی ما به نفت کم شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وزین پلاست، ما علی رغم صرفه اقتصادی، صادرات دردسرهای خاص خود را داراست. اولاً کیفیت کالا باید در حد جهانی باشد و هم برای بحث لوجستیک باید بسته بندی مناسسب را انتخاب کنید تا اولاً در جابه‌جایی‌های سنگین برای صادرات کالاتان حفظ شود و دوماً کمترین هزینه را به شما تحمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ادامه راهنمایی جامعی برای انتخاب بسته بندی به شما ارائه خواهد شد.

بسته بندی مناسب مواد غذایی

صادرات زرشک، زعفران، چای، خشکبارو حبوبات در مقیاس بالا در کشور رواج یافته است اما متاسفانه همچنان شاهد صادرات فله این محصولات خاص کشور هستیم. برای اینکه بتوانید بهترین سود را کسب کنید باید به فروش جزئی روی بیاورید. برای فروش جزئی بهتر است بسته بندی سبک انتخاب کنید که هزینه حمل نقل شما را بالا نبرد و از طرفی گرید غذایی داشته باشد. سلفون بسته بندی پیشنهاد ما است، زیرا هم چاپ پذیری خوبی دارد و هم سبک است.

بسته بندی مناسب پالت

از کارتن و پالت برای صادرات باید بخوبی محافظت شود تا در جابه جایی  دچار پارگی و باز شدگی نشود. برای این موضوع، نایلون استرچ بهترین گزینه برای شما خواهد بود. صرفه اقتصادی بالا دلیل این انتخاب است زیرا به ازای 1 متر استرچ شما 10 متر می‌توانید آن را دور پالت بکشید، البته این مورد بستگی به جنس تولیدی دارد. استرچ کشی به صورت دستگاهی، دستی و مچی انجام می‌شود که باید با توجه به نیازتان و حجم کالاهایتان یکی از آنان را انتخاب کنید.

بسته بندی بطری و پت

شربت و عرقیجات یکی از کالاهای اعلا ایرانیان در جهان است. برای بطری که باید از پلاستیک PE با گرید A استفاده کنید ولی برای تبلیغات و هویت سازی می‌توانید از لیبل پی وی سی نیز که به صورت شیرینک است بهره ببرید. البته درب بطری نیاز به غلاف دارد تا حالت پلمپ پیدا کند تا به هیچ عنوان باز نشود.  همچنین اگر قصد دارید بصورت پک شده عرقیجات را بفروش برسانید می‌توانید از نایلون شیرینگ بصورت تونلی استفاده کنید تا مانند آب معدنی آنان بصورت 6 تا 12 تایی پک شوند و جابه‌جایی آنان راحت شود.

تفاوت نایلون درجه‌ 1 و 2

نایلون های درجه یک از مواد اولیه نو و نایلون های درجه دو از مواد گرانولی یا همان مواد اولیه ضایعاتی تولید می شوند که از طریق بازیافت پلاستیک‌ های دیگر به دست می آید. خرید نایلون درجه ‌یک و دو به تفاوت کاربردهای آن‌ ها ارتباط دارد. برای مثال، برای تولید کیسه ‌زباله اغلب از مواد اولیه دست ‌دوم استفاده می ‌شود چرا که اساسا نیازی به مواد اولیه نو و با کیفیت برای تولید پلاستیک زباله نیست. اما در تولید کیسه فریزر حتما باید از مواد درجه ‌یک و با کیفیت استفاده شود. اما چگونه مطمئن شویم نایلونی که خریداری می کنیم از نوع درجه یک و مرغوب است؟ در این قسمت شما را با معیارهای تشخیص کیفیت نایلون آشنا می کنیم.

به یاد داشته باشید که یکی از شاخصه‌ های تشخیص کیفیت نایلون رنگ آن است. نایلون ‌های کدر نایلون ‌های درجه دو محسوب می ‌شوند.

دومین راه تشخیص کیفیت نایلون‌ ها بوی این محصولات است. پلاستیک هایی که بوی نامطبوعی از خود ساطع می کنند در واقع همان نایلون ‌های درجه دو هستند.

از دیگر روش‌ های تشخیص تفاوت نایلون درجه‌ یک و دو، در نظر گرفتن مقاومت و کشسانی نایلون است. پلاستیک ‌هایی که به ‌راحتی پاره می ‌شوند پلاستیک ‌هایی هستند که از مواد درجه ‌دو یا سه ساخته شده ‌اند.

یکی از راه‌ های دیگر برای تشخیص کیفیت نایلون ‌ها این است که نایلون را در زیر نور خورشید گرفته و دانه‌ های روی آن را مشاهده کنید. در یک نایلون درجه ‌یک شما نباید دانه ‌های ریزی را ببینید.

به شما توصیه می‌شود در بسته بندی به برندسازی نیز توجه کنید تا کسب کارتان بتواند در طول زمان نیز رشد داشته باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سلفون بسته بندی مواد غذایی مواد اولیه بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه سوسیس مرغ (سالامی) توسط آشپز آلمانی (فیلم) طرز پخت نان بربری به شیوه افغان ها (فیلم) آموزش گلاب گیری (فیلم)

دیگر خبرها

  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • آب معدنی استفاده کنیم یا نه؟
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه