Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین عبداللهیان کارشناس ورزشی برنامه «سلام تهران» صبح امروز با حضور در این برنامه در خصوص مشکلات باشگاه پرسپولیس و شکست این تیم در مقابل آلومینیوم اراک توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش برنا؛ افشین عبداللهیان کارشناس ورزشی برنامه «سلام تهران» صبح امروز  با حضور در این برنامه در خصوص مشکلات باشگاه پرسپولیس و شکست این تیم در مقابل آلومینیوم اراک توضیحاتی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از مشکلات پرسپولیس را بلاتکلیفی این تیم در بحث مدیریت اعلام کرد و گفت: یکی از مشکلات پرسپولیس این است که هنوز تکلیف مدیریت این تیم روشن نیست و اگر رقبای این تیم مانند سپاهان آقای ساکت و استقلال آقای آجرلو را دارد و تکالیف مدیرعاملی این تیم ها روشن است اما پرسپولیس هنوز در مدیریت بلاتکلیف است و باید تکلیف مدیرعاملی پرسپولیس روشن شود.

وی با بیان اینکه یحیی گل محمدی سرمربی این تیم روحیه شادابی ندارد، اضافه کرد : پرسپولیس، ۵ سال پیش و  در آغاز لیگ ۹۴ باخت های متعددی را تجربه کرد اما برای آقای برانکوایوانکوویچ شرایطی مهیا کردند که به ارتقای تیم کمک کند و بارها اعلام کرد که تیم را از آن وضعیت  نجات می‌دهد.

وی ادامه داد: حتی محمود خوردبین در حمایت وی گفت این آغاز راه است و آقای طاهری مدیر عامل وقت هم اذعان کرد ما به جام باشگاه های جهان صعود می کنیم.

یداللهیان اضافه کرد : خروجی این حمایت‌ها، این بود که پرسپولیس در دوران سرمربیگری ایوانکوویچ به نائب قهرمانی آسیا رسید اما امروز گل‌محمدی از مشکلاتی صحبت می‌کند که ظاهراً شادابی را از این تیم گرفته است و موضوعاتی مطرح می‌شود که ممکن است روحیه بازیکنان تیم را ضعیف کند.

این کارشناس ورزشی با اشاره به این که پرسپولیس باید در خط طولی تقویت شود ،اظهار کرد: خط طولی ستون فقرات قوی می خواهد و مدیریت کناره‌های  زمین امکانپذیر است.

وی ادامه داد: پرسپولیس در دو فصل اخیر بازیکنان خوب خود را از دست داد مثلاً علیرضا بیرانوند در دروازه و شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان که در دفاع وسط با سیدجلال بازی می‌کردند.

 عبدالهیان با اشاره به فرصت طلبی عبدی و آل‌کثیر گفت : البته این دو بازیکنان بسیار  فرصت طلب هستند اما جای کسی که به آنها پاس طلایی بدهد خالی است و  خط طولی پرسپولیس تغییر کرده و باید با بازی های بیشتر دوباره ساخته شود به پرسپولیس نیاز به ریکاوری دارد و باید به این تیم  فرصت داد.

عبداللهیان با بیان اینکه آلومینیوم اراک هم تیم قدرتمندی است، خاطرنشان کرد: این تیم قهرمان حذفی سال قبل را هم شکست داد و پرسپولیس سال قبل هم از این تیم باخت و این پایان راه برای پرسپولیس نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مشکلات استقلال پرسپولیس یحیی گل محمدی جهان آسیا زمین بازی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس جهان مشکلات یحیی گل محمدی کارشناس ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود

به گزارش جام جم- به منظور بررسی مسائل و مشکلات و دغدغه‌مندی مردم شریف عالیشهر فرماندار بوشهر به همراه معاونین، بخشدار مرکزی و چند تن از مدیران شهرستانی بازدیدی از برخی نقاط شهرعالیشهر داشت.   فرماندار بوشهر؛در همین زمینه با توجه به مشکلات بخش اورژانس نشستی نیز در پایگاه اورژانس شهر عالیشهر داشت در این نشست که چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر حضور پیدا کردند موضوعات مهمی از قبیل؛ فاضلاب،روشنایی میادین و معابر،سگ‌های بلاصاحب، حمل و نقل بین شهری، اورژانس، مشکلات مرکز درمانی و سایر مسائل دیگر مورد بررسی قرار گرفت. در پایان مقرر شد جلسه مفصلی با مدیران کل و مسئولین مربوطه در عالیشهر تشکیل و موضوعات به صورت تخصصی پیگیری و حل و فصل گردد.

دیگر خبرها

  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!