Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:29:35 GMT

نارضایتی مدیران PSG از یک رویه در رختکن!

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۳۱۱۵

نارضایتی مدیران PSG از یک رویه در رختکن!

زبان فرانسوی در رختکن پاری سن ژرمن در حال سپردن شدن به دست فراموشی است.

به گزارش "ورزش سه"، نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد نگرانی بزرگی بین مدیران تیم پاری سن ژرمن در مورد عدم استفاده از زبان فرانسوی در تیم اصلی و به طور کلی باشگاه وجود دارد. البته این باشگاه دارای یکی از متنوع ترین تیم ها در فوتبال اروپا از نظر تعدد بازیکنان و کادر فنی غیرفرانسوی هستند، اما حالا مدیران پاریس  تصور می کنند این موضوع بر برخی از جنبه های فرهنگی تیم تأثیر منفی گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازیکنانی مانند نیمار، آنخل دی ماریا و کیلور ناواس هرگز از زبان فرانسوی استفاده نمی کنند، اما این زبان را می فهمند. با این حال بازیکنان تازه واردی مانند لیونل مسی و نونو مندس، اصلا به این زبان آشنایی نداشته و از زبان اسپانیش برای مکالمه با دیگران بهره می گیرند.

 

 

همچنین مائوریسیو پوچتینو در زمان کار کردن در انگلیس و در تمام مدت حضور در ساوتهمپتون از مترجم استفاده می کرد، اما وقتی این سرمربی راهی تاتنهام شد به او تاکید کردند که باید در جمع به زبان انگلیسی صحبت کند. اما حالا گرچه برخی از اعضای کادر فنی او به زبان فرانسوی تسلط خوبی دارند، اما این زبان اصلی تیم نیست و بازیکنان نیز متوجه این موضوع شده اند.

 

حتی ستاره ای مانند کیلیان امباپه که در پایتخت کشور خودش بازی می کند هم در تلاش برای صحبت به زبان اسپانیایی یا انگلیسی برای برقراری ارتباط خوب با دیگر بازیکنان است. ستاره های فرانسوی زبانی چون ادریسا گه‌یه و عبدو دیالو نیز همین شرایط را دارند و این موضوع چندان باب میل باشگاه پاری سن ژرمن نیست.

پاری سن ژرمن لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لیونل مسی زبان فرانسوی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت

پیروزی خفیف تیم دوم جدول رده‌بندی لوشامپیونه، مانع از قهرمانی صدرنشین این رقابت‌ها در فاصله چهار هفته به پایان مسابقات شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی که توقف موناکو برابر میهمانش لیل، حکم به قهرمانی زودهنگام پاری‌سن‌ژرمن می‌داد، تیم قرمز و سفیدپوش مونت‌کارلو میهمان خود را با تک گل دقیقه 62 یوسف فوفانا شکست داد و فاصله 11 امتیازی خود را با پاریسی‌ها حفظ کرد تا شاگردان لوئیس انریکه مجبور شوند یک هفته دیگر برای تثبیت قهرمانی‌شان صبر کنند.

همزمان با این مسابقه مارسی در خانه برابر نیس به تساوی 2-2 رضایت داد و با قرار گرفتن در رده هشتم، بیش از پیش از سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل بعد دور شد.

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

 

در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 58 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از این دو تیم، تیم‌های برست با 53 و لیل با 52 امتیاز در رده‌های  سوم و چهارم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)