Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی سپاه عاشورا به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه‌ای را صادر کرد.

بیانیه سپاه عاشورا به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین

۱۳ آبان ماه در فرهنگ و تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزه مستمر و بی امان ملت ایران با آمریکا و نظام سلطه و استکبار، حاوی پیام‌های معنادار و الهام بخشی است که تکرار و یادآوری آن در هر سال به ویژه برای نسل‌های جدید و جوان کشور بسیار راهگشا بوده و می‌تواند سیال بودن هوشمندی و هوشیاری ملی در قبال توطئه‌ها و ترفندهای شیطان بزرگ در جامعه را تضمین و دائمی سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوادث تاریخی حماسه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ و شکست حمله نظامی یانکی‌ها به طبس، همراه با ماجرای خفت‌بار دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در خلیج فارس توسط رزمندگان شجاع و غیرتمند نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۴ و همزمانی امسال شکست آمریکا در دزدی نفتکش ایران در آب‌های دریای عمان بیانگر حقایق و واقعیت‌های درس آموزی است که از یک سو بیانگر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی و از سوی دیگر نشان گر خباثت و عمق دشمنی دولت جنایتکار و تروریست آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم مقاوم ایران اسلامی است‌.

سپاه عاشورا ضمن محکوم نمودن اقدام اخیر دولت تروریستی، پیمان شکن و جنایتکار آمریکا، از اقشار و آحاد ملت شریف و انقلابی استان به ویژه نسل جوان و دانشجویان و دانش آموزان فهیم، زمان شناس و دشمن شناس برای حضور پرشور و گسترده در مراسم سراسری ۱۳ آبان ماه و آیین گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت به عمل می‌آورد، تا با طنین انداز کردن شعار محوری "مرگ بر آمریکا" نفرت و انزجار خود علیه این جرثومه فساد را به تمام جهانیان اعلام بدارند.

الا ان نصرالله قریب
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی ۱۳ آبان ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم استان آذربایجان غربی در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست، افرادی که در این عملیات شرکت داشتند توانستند به موفقیت دست پیدا کنند، چون چون اعتقاد و ایمان محکم به راه و آرمان خود داشتند؛ اکثریت افراد شرکت کننده در این عملیات قرآن کریم را حفظ هستند

وی افزود: حمله به کنسولگری ایران اشتباه بزرگی بود که کشور‌های متخاصم مرتکب شدند که ایران اسلامی با عملیات وعده صادق پاسخ شجاعانه‌ای را داد.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: به فضل الهی با این عملیات ابهت باقی مانده آمریکا و صهیونیسم فرو ریخت، برای نخستین بار از داخل خاک مقدس نظام جمهوری اسلامی این اتفاق مبارک به نیابت از همه نیرو‌های مسلح انجام شد که این موضوع از عظمت اسلام، انقلاب، حضرت امام و رهبر معظم انقلاب سرچشمه گرفت.

وی اضافه کرد: علت ماندگاری نام و یاد و راه آیت‌الله شهید مطهری باید واکاوی و برای نسل جدید کشورمان مشخص شود که در این موضوع والدین، عنایات اهل بیت (ع) و تلاش شخص ایشان تاثیرگذار بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی تصریح کرد: تکریم والدین، دعای پدر و مادر و همچنین زحمات اساتیدی همچون علامه طباطبایی باعث شد که نام و یاد آیت‌الله مطهری به معنای واقعی کلمه در تاریخ انقلاب ماندگار شود.

وی عنوان کرد: شهید مطهری دائم الوضوء بودند و در نماز همواره خضوع و خشوع را رعایت می‌کردند، تحقیق و پژوهش پیرامون همه موضوع‌ها و مباحث در راس فعالیت‌های ایشان قرار داشت و به نیازمندی‌ها و اقتضائات روز جامعه از جمله سینما، مطبوعات و ... اشرافیت داشتند.

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود