Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جواد طاهری روز چهارشنبه در جمع دانش آموزان مدرسه شاهد امام صادق(ع) کاشمر با تاکید بر لزوم حفظ روحیه استکبارستیزی در بین نسل جوان و نوجوان گفت: نباید گذاشت آلودگی‌های جبهه استکبار وارد قلب و روح جامعه ما شود.

وی تصریح کرد: جبهه استکبار قبل از انقلاب علیرغم اینکه می‌دید ملت ایران گرفتار شاهی مستبد است، به جای اینکه به مردم کمک کند با این گرگ خونخوار دست دوستی داد و ظلم خود را بر ملت مضاعف نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه ما نسبت به آمریکا بغض داریم زیرا خیانت‌های این کشور قابل شمارش نیست، گفت: آمریکا با تحمیل جنگ بر ما ۳۶ هزار دانش آموز ما را به شهادت رساند و ۱۷ هزار شهید ترور نتیجه اقدامات آمریکای مستکبر و اسرائیل غاصب است.

وی با اشاره به انسجام و اتحاد ملت ایران افزود: گرفتاری‌ها، تحریم و مشکلات اقتصادی موجب نمی‌شود ملت ما ببار دیگر در دامن آمریکای جنایتکار بیفتد و ایران مستحکم و قوی موجب می شود تا تمام آزاداندیشان در دنیا مقتدر در برابر زیاده خواهی آمریکا بایستند.

وی بیان کرد: آمریکا می خواهد دانش آموزان و نسل جوان ما را فریب دهد، در صورتی که نسل جدید فریب حیله های آنها را نخواهد خورد و به پای انقلاب و ارزش های اسلامی ایستاده است.

۱۹۰ مدرسه، آزمایشگاه، پژوهشسرا و کانون تربیتی با فعالیت هزار و ۲۵۰ معلم در کاشمر دایر است.

مرکز شهرستان ۱۳۸ هزار نفری کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است. 

برچسب‌ها روز مبارزه با استکبار مقاومت ایالات متحده آمریکا کاشمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز مبارزه با استکبار مقاومت ایالات متحده آمریکا روز مبارزه با استکبار مقاومت ایالات متحده آمریکا کاشمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب