Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سردار محمد پاکپور  فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاحیه مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان اظهارداشت: امروز فضای مجازی در همه ابعاد زندگی، کاری و در همه جا حضور دارد و اگر این فضا را رها کنیم تبدیل به جولانگاه دشمن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر برای ایجاد امنیت در یک منطقه فقط در پادگان‌ها مستقر باشیم و هیچ حضوری در میدان‌ها و عرصه‌های مختلف آن منطقه نداشته باشیم و جغرافیانی منطقه دستمان نباشد امنیت برقرار نمی‌شود و میدان جولانگاه عناصر تروریسم می‌شود و ناامنی بوجود می‌آید.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر آن منطقه و جغرافیا را از دست تروریست‌ها و عناصر ناامن کننده بگیریم بدون شک آن‌ها محدود می‌شوند و نمی‌توانند اهداف خود را که ایجاد ناامنی بوده به سرانجام برسانند فضای مجازی هم همانگونه است.

وی تصریح کرد: اگر در فضای مجازی به صورت فعال ورود پیدا نکنیم و از محتوای بیگانه استفاده شود به طور قطع با مشکل مواجه خواهیم شد حضور و ورود در فضای مجازی برای ایجاد محتوا مهم‌ترین رسالت افرادی است که در این زمینه تخصص دارند و فعالیت می‌کنند.

پاکپور با بیان اینکه رویداد‌هایی که از سوی سازمان بسیج و نهاد‌های دیگر برگزار می‌شود می‌تواند کمک کند که گروه‌ها و تیم‌های مختلف را بشناسیم و از این نیرو‌های متخصص استفاده کنیم.

وی بیان کرد: هدایت تیم‌های تخصصی تولید محتوا از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که پراکنده کارکردن آن‌ها مشکل ایجاد می‌کند و نمی‌تواند تاثیر اساسی را در محتوای فضای مجازی بوجود آورد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب خاطرنشان کرد: در فضای مجازی باید برنامه و خط مشی اساسی داشته باشیم، همگان در همه موضوعات وارد نشوند در هر موضوعی متخصص آن و هر فرد بر اساس سررشته‌ای که در هر زمینه‌ای دارد ورود کند، فقط باید مکانی وجود داشته باشد که چنین گروه‌ها و تیم‌هایی هدایت شوند، محور‌هایی برای تولید محتوا مشخص شود و به سمت هدف موردنظر سوق پیدا کنند.

وی با بیان اینکه هدف سیطره بر فضای مجازی و محتوای این عرصه، متناسب با اعتقادات ارزش‌ها و آرمان‌های ماست که این کار اساسی باید دنبال شود افزود: البته در کشور این اقدام با توان متخصصان و بسیجیان در حال انجام است.

پاکپور تصریح کرد: در فضای مجازی شاید خیلی مشکل داشته باشیم، ولی جوانان ما کار‌های زیاد و موثری در این زمینه انجام داده‌اند و هوشمندانه اتفاقاتی که در فضای مجازی رخ می‌دهد را خنثی می‌کنند.

وی با اشاره به گستردگی فضای مجازی ادامه داد: اگر تمام موضوعات و مسائل را به خوبی بتوانیم مدیریت و تولید محتوا کنیم موفق خواهیم بود، اما اگر از محتوا و محصولات دیگران که متناسب با هدف و سیاست خودشان است استفاده کنیم دچار مشکل می‌شویم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب افزود: مسوولان باید خط دهی متناسب داشته باشند و طرح‌ها به گونه‌ای باشد که همه را با یک هدف در کنار موضوعات هدایت کنند.

وی با اشاره به محور‌های مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان گفت: جهش تولید، مهارت افزایی و اتکا به توان داخل و کسب و کار‌های الکترونیک، مقابله با کرونا و واکسیناسیون جمعی علیه این ویروس منحوس و نگاه ویژه به ظرفیت‌ها و معرفی استان سیستان و بلوچستان در راستای توسعه و امنیت پایدار، وحدت و همدلی محور مقاومت و استکبار ستیزی برای تولید محتوا در این رویداد مشخص شده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران فضای مجازی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب فضای مجازی تولید محتوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است

حجت الاسلام طهماسبی، دبیر علمی جشنواره علامه حلی در دهمین جشنواره علامه حلی که ویژه طلاب نو قلم برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از جشنواره بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ اثر علمی شامل کتاب، مقاله و پایان نامه به گروه‌های علمی ارسال شد که پس از ارزیابی‌ها ۲۳۵ اثر به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

وی اضافه کرد: ارتقا توان و رشد پژوهشی طلاب نو قلم و کمک به طلاب جوان برای تمرین پژوهشی و ایجاد رقابت سالم علمی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور هم در اختتامیه این جشنواره گفت: حوزه انقلابی نباید به چند موضوع محدود باقی بماند بلکه باید پژوهش‌ها به سمت نگاه جامع، اصیل و روش‌مند، با رویکرد تمدنی جدید و سبک زندگی نو و پاسخگوی انفجار‌های معرفتی باشد.

وی اضافه کرد: وضع موجود کافی نیست و حوزه باید پاسخگوی مشکلات تمدنی باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه طلبه جوان باید از امام و مبانی انقلاب الهام بگیرد و برای پایه پژوهش‌های خود از این مبانی استفاده کند، گفت: جلوه‌های انقلاب در عالم روشن است و همه این جلوه‌ها باید در پژوهش‌ها گنجانده شود.

وی افزود: نظام اسلامی نیاز به نرم افزار فکری دارد و باید بتوانیم پاسخ قوی و درخوری به مسائل کشور و شبهات و سوالات بدهیم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور افزود: طلاب جوان باید با تکمیل روش و شیوه علمی خود، در پرتو عقل گرایی با محوریت کتاب و سنت پژوهش‌ها را اجرایی کرد.

وی تاکید کرد: تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است تا بتواند طلاب را آماده ایفای نقش‌های جدید برای تولید دانش و معرفت باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟