Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعزام کاروان پیاده لردگان به دفاع مقدس در سال ۶۵، گفت: مهد کاروان پیاده لردگان و خانمیرزا درخواست دارد روز ۱۲ آبان به این نام نامگذاری شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حسین بامیری شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای لردگان و خانمیرزا، اظهار داشت: در سال 65 دشمن انواع و اقسام تحریم‌ها خصوصا مباحث نظامی را به ایران تحمیل کرد اما علی‌رغم زیاده‌خواهی‌ها و استکبار جهانی، در گوشه‌ای از ایران اسلامی رادمردانی از خطه لردگان، فلارد و خانمیرزا با رویکرد حفظ و حراست از سرزمین خود صدها کیلومتر را با محدودیت‌ها و همه امکانات مادی و معنوی خود به سمت خوزستان طی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این رادمردان رودخانه‌های خروشان را در پیش روی خود در نوردیدند تا به صدام و کشورهای مستکبر بفهمانند که اگر ایران اسلامی تهدید و تحریم شود، مردم این سرزمین به استقبال شهادت می‌روند.

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در مرام مردمان استان چهارمحال و بختیاری ارادت به اهل بیت و امام راحل عظیم شأن بوده است که این ارادت توام با معرفت و با بصیرت است، این مردم مودت و عشق خود را در یکی از مقاطع تاریخی ایران‌زمین به امام حسین(ع) نشان دادند.

بامیری گفت: در سال 65 این مردم با شور و شوق وصف ناشدنی به استقبال جبهه برای حفظ کشور رفتند و به زیبایی و به خوبی در خصوص شهادت معرفت داشتند، رشادت سرداران زیادی از جمله سردار شهید الیاس ارجمند، زبانزد خاص و عام بوده و همچنان است.

رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شهدای شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا 286 شهید است که مجموعا در شهرستان لردگان 209 شهیدو  شهرستان خانمیرزا 77 شهید تقدیم کردند، همچنین137 نفر شهدای متاهل که از تعلقات دنیوی خود بریدند و جان فدای کشور کردند و 149 نفر شهدای مجرد برای کشور جنگیدند.

خاطره‌هایی جذاب و خنده‌دار از دوران دفاع مقدس+ عکس و فیلماختصاصی| تصاویر دیده‌نشده از فرزند امام خامنه‌ای در جبهه دفاع مقدسمعاون سپاه استان مرکزی: تجربیات دفاع مقدس در تربیت نیروهای انقلابی استفاده شود

وی با اشاره به اعزام کاروان پیاده لردگان به دفاع مقدس در سال 65، افزود: مهد کاروان پیاده درخواست‌ دارد که 12 آبان ماه در تقویم سالنامه نظام جمهوری اسلامی به ثبت برسانند و از منظر دیگر برای سال آینده در چنین مقطعی از سال با پای پیاده مردم برای دیدن رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران شرف‌یاب شوند.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاروان پیاده لردگان لردگان و خانمیرزا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران اسلامی به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: امروز ایران اسلامی از یک کشور دست چندم در دوران قبل از انقلاب، به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

محمدطیب صحرایی، امشب(۱۹ اردیبهشت) در یادواره شهدای بازی دراز که در بقعه احمدبن اسحق شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد، با بیان اینکه شهدا هیچ نیازی به برگزاری مراسم یادواره و بزرگداشت از سوی ما ندارند، اظهار کرد: این ما هستیم که به خاطر نیاز جامعه به روح ایثار و شهادت نیاز به برگزاری مراسم یادبود و بزرگداشت برای شهدا داریم تا زندگی‌ خود را بر مبنای آرمان های شهدا به روز رسانی کنیم.

صحرایی با اشاره به جانفشانی امثال شهید وزوایی، شهید ادبیان، شهید شیرودی و دیگر شهدا در عملیات‌های دوران دفاع مقدس، گفت: شهدا در حالی در دوران دفاع مقدس برای دفاع از این آب و خاک و دفاع از کرامت مسلمین از جان مایه گذاشتند که کسی در آن زمان به ما سیم خاردار هم برای دفاع از خودمان نمی‌فروخت.

صحرایی در ادامه با بیان اینکه امروز قدرت خود را به جهانیان نشان داده‌ایم، گفت: اقتدار کنونی ایران اسلامی بر پایه فرهنگ ایثار و شهادت بدست آمده است.

وی ادامه داد: امروز راه و رسم امثال شهید وزوایی و شهید شیرودی و شهید ادبیان در اقصی نقاط دنیا دنبال می‌شود.

وی با اشاره به رو به افول بودن آمریکا گفت: باید سعی کنیم فرزند زمان خود باشیم و رخدادهای روز دنیا را درک کنیم و باور کنیم که امروز ایران اسلامی از یک کشور دست چندم در دوران قبل از انقلاب به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به طنین انداز شدن  شعار مرگ بر اسرائیل به زبان فارسی در دانشگاه های آمریکا داشت و یادآور شد: روزگاری ما شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را به زبان انگلیسی سر می دادیم تا پیام خود را به گوش جهانیان برسانیم و امروز می بینیم که دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی شعار مرگ بر اسرائیل سر می دهند تا به ما پیام بدهند که صدای ما را شنیده‌اند.

حجت الاسلام ساداتی امام جمعه سرپلذهاب هم در این مراسم با بیان اینکه خیزش امروز دانشگاه‌های آمریکا و مجامع جهانی در حمایت از مردم غزه نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی رو به افول است، ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم. 

ساداتی تاکید کرد: فرزندان ایران اسلامی در عملیات وعده صادق به دنیا نشان دادند گنبد آهنین رژیم صهیونیستی همچون خانه عنکبوت سست و بی پایه است.

حاضران در این مراسم با سردادن شعار «الله اکبر»، «ای رهبر آزاده، تشکر تشکر»، «دلاور سپاهی تشکر،تشکر»، «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده» از سپاه بخاطر انجام عملیات وعده صادق قدردانی کردند.

‌ این مراسم  با مداحی حاج صادق آهنگران حال و هوای دوران دفاع مقدس به خود گرفت.

فردا نیز برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است
  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • قالیباف: حضور هلال احمر از سیل دشتیاری تا جنگ غزه مایه افتخار است
  • حضور هلال احمر از سیل دشتیاری تا جنگ غزه مایه افتخار است
  • اعلام امادگی۳ هزار ۵۰۰زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت