Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان‌وبلوچستان در گردهمایی رؤسای شعب بانک تجارت استان گفت: طی سال گذشته، درصد جذب اعتبارات ما در بحث اشتغال ۸۳ درصد بوده که اگر همدلی و همراهی همه عزیزان در بانک‌ها نبود، این اتفاق بزرگ نمی‌افتاد و امیدواریم این حس همدلی، امسال نیز اتفاقات بزرگتری برای استان به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اعتبارات امسال ما یک جهش حدودا دو برابری داشته است، افزود: از مجموع ۴۰۸ میلیارد تومان، مبلغ ۵۷ میلیارد تومان اعتباراتی است که بانک تجارت استان قبول زحمت کرده و اعتبار ابلاغی به بانک نیز همین مقدار است.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: تاکنون ۴۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان معرفی به شعب در سطح استان داشته‌ایم که ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، یعنی ۲۱ درصد جذب اعتبارات داشته‌ایم و ۳۲ میلیارد تومان هم پرونده موجود در بانک‌ها را داریم.

وی افزود: بیشترین پرداختی را بانک ملی با ۵۰ درصد جذب داشت است، بعد از آن بانک‌های سپه و کشاورزی با ۳۴ درصد و بعد بصورت مشترک بانک‌های مسکن و توسعه تعاون با ۲۷ درصد جذب و در مرتبه بعدی، بانک تجارت قرار دارد که ۲۱ درصد جذب اعتبارات داشته است.

عبادی در پاسخ به دغدغه رؤسای بانک‌ها در خصوص عدم پرداخت به‌موقع برخی اقساط، گفت: ما شما را شریک خود و «مددکار» می‌دانیم، از روزی که مددجو درخواست می‌دهد تا روزی که پرداخت اقساط به پایان می‌رسد، ما شریک هستیم.

وی اظهار کرد: در صورتی که اقساط چند نوبت پرداخت نشود، در قالب یک فایل و یا بصورت ارتباط با رؤسای ادارات امداد در شهرستان‌ها، ما را مطلع سازید تا با کمک اهرم‌های امدادی، مددجویان را برای پرداخت اقساط معوق، مجاب کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بانک‌ها در سطح استان، افزود: با همکاری و همدلی می‌توان سفره مددجویان را رونق داد و اگر شما پشتوانه ما نباشید، تلاش‌های ما راه به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد کمیته امداد درصد جذب بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام هرمزگان، حمید باسره اظهار داشت: یکی از اقدامات اثربخش کمیته امداد به منظور توانمند سازی خانواده‌ها نیازمند و کمک به امر ازدواج جوانان، تهیه و تأمین جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت این نهاد است که کمیته امداد هرمزگان نیز در همین راستا طی سال ۱۴۰۲ تعداد چهار هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در استان اهدا کرده است.

باسره با بیان اینکه بدون شک حمایت‌های مادی و معنوی خیرین و مردم باعث موفقیت این نهاد در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه بوده است، افزود: به منظور تأمین این تعداد جهیزیه برای نوعروسان هرمزگانی، در مجموع بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان هزینه شده که از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد و مبلغ ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین و مردم استان در قالب (صدقات، نذورات، زکات و…) تأمین شده است.

این مقام مسؤول یادآور شد: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم از اساسی‌ترین لوازم ضروری زندگی نظیر: یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی بوده که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به کاهش هزینه‌های زوج‌های جوان در ابتدای زندگی مشترکشان به این عزیزان اهدا شده است.

کد خبر 6096936

دیگر خبرها

  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود