Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:45:57 GMT

٥ هکتار از اراضی کشاورزی بخش کهریزک آزاد سازی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۴۲۹۷

٥ هکتار از اراضی کشاورزی بخش کهریزک آزاد سازی شد

جبرئیل برادری شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، یک فقره ساخت و ساز غیرمجاز  در یکی از روستاهای بخش کهریزک  شهرستان ری تخریب شد.

وی با بیان اینکه اداره جهاد کشاورز نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز را در سال جاری تشدید کرده است، افزود: این ساخت و ساز غیرمجاز که علاوه بر دیوار کشی یک اسکلت سوله نیمه کاره نیز داشت برای افزایش ارزش افزوده اراضی کشاورزی انجام شده بود که با حضور عوامل نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، نمایندگان دادستانی و بخشداری تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی خاطرنشان کرد: با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد می شود.

این مسئول ادامه داد: تیم های گشتی جهاد کشاورزی ری به صورت شبانه روزی محدوده‌های این منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می کنند.

برادری از همه مالکان و کشاورزان خواست که قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی حتما با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مکاتبه کنند.

به گزارش ایرنا، بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری تغییر کاربری اراضی کهریزک اراضی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری تغییر کاربری اراضی کهریزک شهرستان ری تغییر کاربری اراضی کهریزک اراضی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اراضی کشاورزی جهاد کشاورزی شهرستان ری ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان، پلاک‌های موسی لو کهنه در شهرستان بوئین زهرا، غوره در از توابع شهرستان قزوین، توداران و کذلک در شهرستان آبیک پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آنها به پایان رسید.

از مجموع هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۸ پلاک به پایان رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد