Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مجید عسگری فرماندار دهلران گفت: اتمام عملیات تعمیرات خط انتقال گاز قرار بود عصر امروز به اتمام برسد به خاطر مشکلات فنی و شکستگی به فردا موکول شده است.

او بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است امشب ۱۵ نانوایی به صورت همزمان نان مورد نیاز شهرستان را تأمین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری افزود: احتمالاً تا فردا شب مشکل گاز شهرستان مرتفع شود و روند کار نانوایی برای خدمات رسانی به شهروندان به صورت عادی برگردد.

او اضافه کرد: برای نظارت و بازرسی تیم‌های سیار از زمان پخت نان نظارت بر اداره امور دارند و انتظار است مردم همانند چند روز گذشته همراهی لازم را داشته باشند تا شرایط به روال عادی برگردد.

عسگری  یادآور شد: لیست نانوایی‌های شهرستان شامل میدان فرودسی نانوایی دارش، جنب حسینه اسکندری نانوایی پورمند، خیابان وحدت نانوایی جابری، روبروی سپاه قدیم نانوایی نصری، بالاتر از سپاه قدیم نانوایی رضایی، خیابان مطهری نانوایی جاسمی، چها راه تختی نانوایی عبدی، فرهنگیان نانوایی جاسمی، خیابان معلم مسعودی تبار، خیابان رسالت عسکری، خیابان سعدی شمالی نانوایی میرزایی، نانوایی سلیمان نژاد میدان دادگستری است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطعی گاز مشکلات فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در نشست شورای اداری استان با اشاره به اینکه طی ۲ سال گذشته، ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های استان هزینه شده است، اظهار داشت: از این میزان ۵ هزار میلیارد تومان صرف زیرساخت راه‌های مواصلاتی استان در حوزه اربعین است.

وی در ادامه افزود: استان ایلام دارای، ده بیمارستان دولتی و سه بیمارستان خصوصی است و بیش از ۵۰۰ پزشک و ۱۹۳ سالن ورزشی و تعداد ۳۷ هزار ورزشکار سامان‌دهی شده دارد.

استاندار ایلام با بیان اینکه سال گذشته ۳۲۰ هزار تن گندم در استان تولید شده است، عنوان کرد: با توجه نزولات جوی امسال تولید گندم به ۴۰۰ هزار تن خواهد رسید.

وی اضافه کرد: بیمارستان ملکشاهی طی دو ماه آینده و سد میمه با ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بهرام نیا همچنین تصریح کرد: استان ایلام ۵۹۰ روستا دارد و تراکم جمعیت شهری ۶۸ و تراکم جمعیت روستایی ۳۲ درصد و دارای ۴۳۵ کیلومتر مرز مشترک با سه استان کشور عراق است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: استان ایلام دارای ۶ درصد منابع نفتی و ۱۱ درصد منابع گازی است که بخشی از ظرفیت‌ها بالفعل شده است.

وی در ادامه مطرح کرد: طرح‌های بزرگ نظیر ارغوان‌گستر، ان‌جی‌ال دهلران، فولادگستر ایوان و کاغذ‌سنگی چرداول، سد میمه دهلران، تصفیه‌خانه ایوان و ملکشاهی در آستانه افتتاح هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • فیلم/ رهبر انقلاب: فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس