Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بیانیه سپاه عاشورا به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان به این شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین
۱۳ آبان ماه در فرهنگ و تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزه مستمر و بی امان ملت ایران با آمریکا و نظام سلطه و استکبار، حاوی پیام‌های معنادار و الهام بخشی است که تکرار و یادآوری آن در هر سال به ویژه برای نسل‌های جدید و جوان کشور بسیار راهگشا بوده و می‌تواند سیال بودن هوشمندی و هوشیاری ملی در قبال توطئه‌ها و ترفند‌های شیطان بزرگ در جامعه را تضمین و دائمی سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوادث تاریخی حماسه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ و شکست حمله نظامی یانکی‌ها به طبس، همراه با ماجرای خفت‌بار دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در خلیج فارس توسط رزمندگان شجاع و غیرتمند نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۴ و همزمانی امسال شکست آمریکا در دزدی نفتکش ایران در آب‌های دریای عمان بیانگر حقایق و واقعیت‌های درس آموزی است که از یک سو بیانگر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی و از سوی دیگر نشان گر خباثت و عمق دشمنی دولت جنایتکار و تروریست آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم مقاوم ایران اسلامی است.

سپاه عاشورا ضمن محکوم نمودن اقدام اخیر دولت تروریستی، پیمان شکن و جنایتکار آمریکا، از اقشار و آحاد ملت شریف و انقلابی استان به ویژه نسل جوان و دانشجویان و دانش آموزان فهیم، زمان شناس و دشمن شناس برای حضور پرشور و گسترده در مراسم سراسری ۱۳ آبان ماه و آیین گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت به عمل می‌آورد، تا با طنین انداز کردن شعار محوری "مرگ بر آمریکا" نفرت و انزجار خود علیه این جرثومه فساد را به تمام جهانیان اعلام بدارند.
الا ان نصرالله قریب
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یوم الله 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا

رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون