Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی تحرک و فعالیت مجرمانه سه شرور مسلح در روستاهای اطراف «پسکوه» شهرستان سیب و سروان که به راهزنی و سرقت‌های مسلحانه از شهروندان اقدام می‌کردند، موضوع به صورت ویژه تحت رصد اطلاعاتی مأموران انتظامی استان در شهرستان سیب و سوران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از انجام اقدامات شبانه و نامحسوس مأموران انتظامی این شهرستان با هماهنگی قضائی، با اشرافیت کامل محل حضور و تردد مجرمان را شناسایی و پس از مشاهده آنان عملیات مسلحانه برای دستگیری این افراد آغاز شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: اشرار مسلح با رؤیت مأموران انتظامی به سمت آنها تیراندازی که با آتش پرحجم تکاروان پلیس روبرو می‌شوند و در نهایت پس از ساعتی درگیری در محاصره مأموران قرار گرفته و سه عضو این باند شرارت زمین‌گیر و دستگیر می‌شوند.

وی عنوان کرد: در این عملیات مقتدرانه تعداد دو قبضه سلاح جنگی کلاش و تعداد ۶ تیغه خشاب و تعداد ۱۴۷ فشنگ جنگی کلاش، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پلاک مخدوش که در سرقت‌های مسلحانه و راهزنی از آن استفاده می‌کردند، توقیف شد.

سردار طاهری با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای شناسایی تعداد شرارت‌های انجام شده این باند ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پلیس با جرایم خشن به شدت برخورد خواهد کرد و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 5343501

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان احمد طاهری اشرار مسلح دستگیری ویروس کرونا بوشهر یوم الله 13 آبان کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا گرگان شهرداری قم پدافند غیرعامل لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها ایلام بارش باران شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: در دوم اردیبهشت ماه امسال در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات در منزل و قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده، پیگیری و بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند در کمتر از ۱۰ روز سارق و همدستش را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های خرمبید و آباده با هماهنگی قضایی و اقدمات فنی موفق شدند سارق و همدستش را در ورودی شیراز دستگیر کنند.

سردار حبیبی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی اولیه به سرقت همراه با قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده اقرار کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: قاتل و همدستش که از سارقان حرفه‌ای بودند در بازجویی تخصصی به ۶ فقره سرقت دیگر در شهرستان‌های خرم بید و آباده نیز اقرار کردند.

او با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و مالخران نیز شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد، از شهروندان درخواست کرد از نگهداری طلاجات و وجوه نقد به مقدار زیاد در منزل و خودرو پرهیز کرده و توصیه‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت