Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه اینرا، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در این اجلاس، انفاق و سخاوت خیران در بخش سلامت را صدقه جاریه برشمرد که دنیا و آخرت آنها را آباد می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم گفت: بهترینِ مردم از نگاه  دین اسلام و قرآن  کسانی هستند که بیشترین نفع شان به خلق برسد و خیران و نیکوکاران بر اساس یک جهان بینی دقیق این راه انتخاب می کنند و خدا به این جهت به مال آنها برکت می دهد تا این راه را ادامه دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به لطف خدا خیران استان ما امروز با اعتقاد به آخرت بهترین استفاده را از نعمت های الهی می کنند، افزود: کسانی که امروز کار خیر کرده و بیمارستان و درمانگاه می سازند، نباید از بیماران نیازمند هم غافل شوند و بدانند تمام وعده های خداوند درست است .

وی تشریح کرد:  خیران سلامت ما که همواره پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی هستند در واقع رضایت مردم و رضایت پروردگار متعال را در کارنامه خودشان ثبت می کنند. 

امام جمعه تبریز افزود: در حوزه سلامت برخی بیماری هایی است که خانواده بیمار امکان پیگیری درمان ندارد که اینجا نقش خیرین بهتر دیده می شود تا با کمک های مادی و معنوی آنها را حمایت کنند . 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین با اشاره با لزوم توجه به اقدامات پیشگیرانه برای ارتقای سلامت جامعه گفت: در زمینه پیشگیری نباید از موضوع آموزش نیروی انسانی و پژوهش در حوزه سلامت نیز غافل شویم که در این زمینه تربیت متخصصان جوان ضروری است.

وی بر حمایت از پژوهشگران جوان فعال در حوزه سلامت تاکید کرد و افزود:  خیران می توانند از جوانان مبتکر و کار آفرین در تولید تجهیزات پزشکی حمایت کنند که اگر برای تجهیز مراکز درمانی از تولیدات داخلی استفاده شود هم در بخش سلامت موفق عمل کرده ایم هم تقویت اشتغال جوانان ما را در پی دارد .

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز بهداشت و سلامت آذربایجان شرقی تبریز بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا پوریافر درباره جزییات تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری با بیان اینکه این نقطه یکی از نقاطی بود که به دلیل باریک بودن تقاطع باعث نارضایتی مردم به ویژه در ترافیک صبح‌گاهی می‌شد. گفت: درخواست پلیس حل و فصل این موضوع بود. نکته دیگر بحث ایمنی این نقطه بود که باعث اهمیت پروژه می‌شد.

وی با بیان اینکه پروژه چند سالی بود که‌ متوقف مانده و باعث نارضایتی مردم شده بود گفت: با ورود معاونت فنی و مهندسی و همکاری منطقه و پلیس در کمترین زمان ممکن پروژه تقدیم مردم شد. معارض اصلی این پروژه مسائل ترافیکی بود.

وی ادامه داد: باتوجه به انجام ایمن سازی و تعویض رمپ حدود ۴۳ میلیارد تومان هزینه این پروژه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است