Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار به عنوان بزرگترین سیلوی شرق کشور در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار ساخته می‌شود و در حال حاضر به پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصد رسیده است

به گفته سیدحسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، موقعیت جغرافیایی این استان به لحاظ استقرار آن در جاده دسترسی شمال به جنوب و جاده ترانزیتی شرق به غرب کشور و همچنین راه آهن سراسری ۲ خطه تهران - مشهد، همجواری با ۹ استان، داشتن آب و هوایی مناسب و نزدیکی به بازار مصرف بزرگ تهران از اهداف و ضرورت‌های احداث این سیلوی ۱۰۰ هزار تنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: طرح سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار با تامین اعتبار از سوی بانک توسعه اسلامی و دولت در حال ساخت است و طبق قرار داد، ۸۹.۲ درصد اعتبارات مورد نیاز از سوی بانک به ارزش ۱۸.۹۶ میلیون یورو و ۱۰.۸ درصد از سوی دولت به ارزش ۱۹۰ میلیارد ریال تامین می‌شود.
او یادآور شد: این سیلو دارای چهار خوشه و کندو‌های ۹ عددی به هم چسبیده است و در مجموع ۳۶ کندو به ارتفاع حدود ۴۵ متر و قطر ۱۱ متر دارد و اکنون برخی امکانات زیربنایی این طرح مانند آب، برق و همچنین پنج خط تلفن در دست بهره برداری است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار نقش مهمی در رفع بخش بزرگی از مشکلات منطقه‌ای و کشور دارد و نیاز‌های ضروری ذخیره‌سازی گندم به عنوان محصول راهبردی کشور را محقق می‌کند.

گرمسار غربی‌ترین شهرستان استان سمنان، پنج هزار و ۱۸۲ کیلومتر مربع وسعت و بیش از ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهوری صبح روز پنجشنبه سیزدهم آبان ماه از فروردگاه سمنان وارد استان شد و جمعی از اعضای کابینه، وی را در این سفر همراهی می‌کنند.

بازدید از طرح تصفیه خانه گرمسار و آرادان، طرح آبرسانی به گرمسار و آرادان، طرح راهسازی گرمسار به فیروزکوه، تقاطع غیرهمسطح جنوبی آرادان، مجتمع گاوداری ۶ هزار راسی شستا در آرادان، شرکت در جلسه شورای اداری گرمسار و دیدار با شماری از مردم این شهرستان، از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه وزیر دادگستری در جریان نهمین سفر استانی دولت سیزدهم به سمنان است. 

انتهای پیام / ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفر استانی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 احمد وحیدی؛ وزیر کشور به همراه معاون عمرانی شهردار تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه 18 بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

مختصات دقیق "پروژه بزرگراه شهید بروجردی" چیست؟ + فیلم

براساس این گزارش، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه 18 تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید. «پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) 9 کیلومتر است.

در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول 3/7 کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • بازدید وزیر علوم از محل انتظار والدین داوطلبان کنکور ۱۴۰۳
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال صدورحکم بازداشت ازسوی لاهه!
  • نشست اضطراری در تل‌آویو دربار احتمال صدور حکم بازداشت ازسوی لاهه!