Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، ‌همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، مردم تهران همگام با امت اسلامی در سراسر کشور در اجتماع ضداستکباری روز سیزدهم آبان حضور یافتند تا اعتراض خود را به ظلم و ستم دشمنان استکباری اعلام و همچنان ایستادگی خود را در مقابل جور زورگویان نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، تجمع مردم تهران با رعایت پروتکلهای بهداشتی از ساعت ۱۰ صبح مقابل لانه جاسوسی آمریکا در خیابان آیت الله طالقانی برگزار می‌شود.

این تجمع با سخنرانی سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز می شود و گروه‌های دانش آموزی برنامه متنوع و سرود همگانی خود را در این مراسم ضد استکباری اجرا  و در نهایت بیانیه های دانش‌آموزی و دانشجویی و قطعنامه پایانی این تجمع قرائت خواهد شد.

شرکت کنندگان در این تجمع به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، با حضوری پررنگ و سردادن شعارهای «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بار دیگر بر  آرمان‌های انقلاب تاکید و پیام انقلابی خود در تسلیم نشدن و سازش در برابر زورگویان و مستکبران عالم را فریاد زدند و جنایات آمریکا را محکوم کردند.

در این مراسم نمایشگاه عکس و سایر برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با موضوع مبارزه با استکبارستیزی در خیابان طالقانی برپا شده و با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی شهرداری پایتخت، ایاب و ذهاب شهروندان به مقصد محل تجمع در مقابل ساختمان لانه جاسوسی به صورت رایگان انجام می‌شود.

 نیروهای امدادی، آتش‌نشانی، هلال احمر، اورژانس، نیروهای انتظامی و راهور از ساعتی پیش از شروع مراسم، در اطراف و محل برگزاری تجمع 13 آبان مستقر و تا پایان زمان تجمع و عادی شدن تردد به شرکت کنندگان خدمات رسانی می کنند.

فضاسازی تبلیغی در سطح شهر توسط سازمان زیبا سازی و سپاه حضرت رسول (ص)، اجرای ١١٧ برنامه فرهنگی و هنری در قالب فضای مجازی و حقیقی توسط سازمان فرهنگی، هنری شهرداری شامل تولیدات متنوع پادکست، ویدئو کلیپ، اینفوگرافی، پویش فضای مجازی، تولید کلیپ توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از جمله برنامه‌های روز ملی استکبارستیزی در این مراسم است.

معرفی بیش از ۴۹۰ شهید دانش آموز، دیدار با خانواده های شهدا و بر پایی نمایشگاه عکس شهدا توسط بنیاد شهید استان تهران، به صدا درآمدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس، برگزاری مسابقه کتابخوانی و تدوین ویژه نامه چند رسانه ای ١٣ آبان توسط مرکز رسیدگی به امور مساجد و برگزاری نمایشگاه هسته ای در محوطه لانه جاسوسی از دیگر برنامه‌های روز گرامی داشت ۱۳ آبان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این باره گفت: با هماهنگی‌های بعمل آمده با ستاد ملی کرونا و لزوم حفظ سلامتی مردم، امسال در روز ۱۳ آبان راهپیمایی برگزار نمی‌شود ولی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تجمعات ضد استکباری در مناطق مختلف استان تهران برپا می شود.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در این باره اظهارداشت: اگر چه مردم ایران اسلامی به دلیل شرایط ویژه کرونا از انجام راهپیمایی ضد استکباری محروم هستند ولی درمکان‌های تجمع، برنامه‌های سخنرانی، قرائت قطعنامه و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل همراه با بانک تکبیر و شعارهای ضد استکباری مردم برپا شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم استکبار ستیزی مردم شهرستان‌های استان تهران در روز پنجشنبه۱۳ آبان از ساعت ۱۰ صبح در شهرستانهای مشروحه  استان تهران برگزار می‌شود:

ورامین: مقابل مسجد جامع شهرستان ورامین با سخنرانی استاندار تهران

شهریار: میدان شهدای گمنام 

اسلامشهر: مقابل ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا

شهرری: میدان نماز-مزار شهدای گمنام

پاکدشت: میدان آزادگان

رباط کریم: بلوار مصلی-میدان معلم

قدس: میدان مصلی

پردیس: نورالشهدا پردیس

فیروزکوه: گلزار شهدای فیروزکوه

بهارستان: فلکه دوم مدرسه علامه امینی گلستان

ملارد: مصلای شهرستان ملارد

پیشوا: صحن مطهر حضرت جعفر بن موسی الکاظم(ع)

قرچک: مقابل مسجد جامع قرچک

دماوند: مسجد جامع در جوار مزار شهدای گمنام

شایان ذکر است که در روز ۱۳ آبان سه واقعه مهم تبعید حضرت امام، کشتار دانش‌آموزان به دست عوامل ستم شاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام اتفاق افتاد و این روز در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

برچسب‌ها روز دانش آموز شهر تهران استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز دانش آموز شهر تهران استان تهران روز دانش آموز شهر تهران استان تهران ضد استکباری لانه جاسوسی استان تهران ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل اسکولز: تونی کروس باهوش‌ترین هافبک دنیای فوتبال است

به عقیده اسطوره شیاطین سرخ، پاری سن ژرمن در ترکیب خود نیاز به بازیکنی چون تونی کروس داشت

طرفداری | پل اسکولز که در زمان خودش یکی از بهترین هافبک‌های لیگ برتر انگلیس و دنیای فوتبال بود به تحسین عملکرد تونی کروس پرداخته است.

برای تمجید از عملکرد تونی کروس در رئال مادرید شاید یکی از بهترین کسانی که بتواند نظر بدهد پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد است. بازیکنی که سال‌های سال در تیم ملی فوتبال انگلیس و در جمع شیاطین سرخ در پست هافبک خوش درخشید، ستاره آلمانی باشگاه رئال مادرید را باهوش‌ترین هافبک دنیای فوتبال می‌داند. پل اسکولز پیش از جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ در مورد حضور تونی کروس در این بازی گفت:

تونی کروس فوق‌العاده است. بازی پاری سن ژرمن مقابل دورتموند را دیدم، آنها به یک تونی کروس نیاز داشتند. او تمام بازی را کنترل و هدایت می‌کند. تونی تمام این توانایی‌ها را دارد و او امشب کلید دیدار مقابل بایرن مونیخ است.

تونی کروس باهوش ترین هافبک دنیاست. او تفاوت‌ها را رقم می‌زند. توخل باید کاری کند که به هر طریقی که می‌تواند او را محدود کند. چراکه تونی این قابلیت را دارد که همه چیز را در زمین دیکته می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • پل اسکولز: تونی کروس باهوش‌ترین هافبک دنیای فوتبال است
  • ایران به طور قطع برنده جنگ اقتصادی است
  • لزوم شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • حجاب نوعی مقاومت در مقابل تهاجم جهان سلطه است
  • اسلامی: با صدور دانش هسته‌ای حصارها را می‌شکنیم
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم