Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان با اشاره به نقش و جایگاه محوری رسانه در رشد و توسعه استان، گفت: بیان واقعیت ها با شفافیت کامل، بدون جانبداری و نقد منصفانه و اصلاح گر از ویژگی های بارز یک رسانه فاخر محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار با مدیران رسانه ها و نشریات محلی استان همدان، افزود: مردم بزرگترین سرمایه در نظام جمهوری اسلامی هستند و رسانه‌ها نیز نقش رابط میان مسئولین و مردم را برعهده دارند که این رابطه به صورت دو طرفه برای رشد و توسعه همه جانبه استان باید حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‍ وی با اشاره به نقش تاثیرگذار و قابل توجه رسانه ها در توسعه استان، اظهار داشت: رسانه زبان گویای بیان مسایل و مشکلات برای اطلاع حاکمیت و مسوولان است که برهمین اساس و برای خدمت به مردم، از اطلاع رسانی و نقد منصفانه رسانه ها به صورت منطقی و با رویکرد "اقدام و عمل" استقبال می کنیم.

نماینده عالی دولت در استان همدان تصریح کرد: کارکرد رسانه ها در صورت مبتنی بودن بر اطلاعات درست، منطقی و غیرجانبدارانه با همراهی و همگامی مدیران نقش ارزشمند و بی بدیلی در راستای رشد، پیشرفت و آبادانی استان خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه از نقد منصفانه رسانه ها برای رفع مشکلات موجود استقبال و استفاده می‌کنیم، اظهار داشت: رسانه‌ها با تطبیق ظرفیت‌ها و داشته های استان با مسائل و مشکلات موجود، راهکار منطقی و اجرایی برای خدمت رسانی بهینه به مردم و عمران و آبادانی منطقه ارائه کنند.

قاسمی فرزاد با اشاره به لزوم برگزاری جلسات کارشناسی و نشست های هم اندیشی با اصحاب رسانه، گفت: به صراحت در بیان واقعیت ها و شفافیت در مسیر خدمت به مردم اعتقاد جدی دارم و برهمین اساس از تمامی دیدگاههای کارشناسی، منطقی و منصفانه برای پیشبرد امور و رشد و توسعه استان در راستای سیاست های دولت و منویات رهبری معظم انقلاب استفاده خواهیم کرد.

استاندار همدان تاکید کرد: هدف همه ما باید ایجاد انگیزه و امید برای از بین بردن رخوت، سستی و ناامیدی در جامعه باشد که البته مدیران دستگاههای اجرایی و رسانه ها نیز باید با بیان واقعیت ها برای ایجاد اعتماد، انگیزه و امید در میان مردم تلاش کنند.

به گزارش برنا در این جلسه مدیران رسانه ها و مطبوعات محلی استان همدان نیز گزارشی از فعالیت ها، انتظارات، مسایل و مشکلات موجود در عرصه کار مطبوعات و حوزه اطلاع رسانی استان ارائه کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار همدان علیرضا قاسمی فرزاد واقعیت ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیز ظهر شنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: اجرای رفع تداخلات طبق پیگیری‌های صورت گرفته رشد بسیار خوبی از سال ۱۴۰۱ تاکنون داشته است.

وی گفت: طبق تعهد هر شهرستان هفته‌ای دو پلاک باید به دبیرخانه کمیسیون ارسال کند تا این کار بسیار مهم اتمام و در راستای صدور سایر اراضی کشاورزی اقدام شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: با وجود کمبودهای زیاد از جمله در حوزه تجهیزات به ویژه سخت افزاری همه مدیران پای کار هستند و کار برای مردم است مردمی که انقلابی‌تر و جهادی تر هستند.

وی در خصوص صدور اسناد کشاورزی بیان کرد: تاکنون ۷۶ درصد اسناد کشاورزی دارای سند شدند.

کد خبر 6089937

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند