Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - اجتماع بزرگ یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان استانی و همین طور امام جمعه موقت تهران در پیاده‌راه سبزه میدان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم و دانش آموزان از لحظاتی قبل در زنجان آغاز شد که مردم با در دست داشتن پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت و انزجار خود را به نمایش می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحدت و همدلی زنجانی‌ها در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی است و برگ دیگری از قدرت و انسجام ملت ایران در تاریخ اسلام در حال رقم خوردن است. حضور پرشور مردم نشان از اقتدار و عظمت نظام مقدس انقلاب اسلامی است که از کودک و بزرگ و پیر و جوان همه یک صدا شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و ظلم و استبداد را محکوم می‌کنند. علاوه بر حضور دانش آموزان و دانشجویان  دیگر قشرهای مختلف مردم با فریاد بلند و طنین شعارهای کوبنده  ضد استکباری نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی در راس آمریکا اعلام می‌کنند.

13 آبان سند وحدت و همبستگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است و ایستادگی در مقابل آمریکا، شناخت ماهیت آمریکا و احیای مفهوم مردم و دولت از جمله از درس‌هایی است که باید از 13 آبان بگیریم. حضور آگاهانه مردم در این روز به استکبار جهانی نشان می‌دهد که آن‌ها هیچگاه توان مقابله با اقتدار نظام اسلامی ایران را ندارند و آرزوی برچیده شدن نظام مقدس انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد.

این خبر در حال تکمیل است

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوم الله 13 آبان یوم الله 13 آبان 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است

اسدالله عباسی  در جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: هم اینک شاهد روش شدن اذعان عمومی مردم در جهان هستیم و هر سال نیز  بیشتر می شود که این امر به واسطه چراغی است که امام راحل افروختند.

 نماینده عالی دولت در گیلان افزود: البته چراغی که امام راحل(ره) افروختند و انقلاب اسلامی را بنیاد نهادند, این مشعل همیشه روشن خواهد ماند و راه امام و شهدا هر ساله پر رهروتر خواهد بود.

 وی ادامه داد: از سوی دیگر شاهدیم که استکبار جهانی با غول های رسانه ای خود مترصد سانسور جنایتهای رژیم جعلی صهیونیستی است اما باز شاهدیم که بخشی از این جنایتها برملا می شود و در این راستا شاهد واکنش مردم آزاده در سراسر جهان نسبت به این جنایتها هستیم.

 استاندار گیلان در ادامه به سالگرد ارتحال امام (ره) نیز اشاره و بیان کرد: امسال نیز کاروانهای پیاده و سواره از استان گیلان عازم مرقد مطهر می شوند که کاروان پیاده روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از روز چهارم خرداد حرکت خود را از رشت  آغاز می کنند.

 وی اضافه کرد: به همین دلیل باید بسته های فرهنگی را برای این کار فرهنگی بزرگ آماده سازیم تا این کاروان بدون کوچکترین مشکلی عازم مرقد مطهر شود تا در مراسم سالگرد ارتحال حضور یابند.

 عباسی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر عظمت و پیام این کار نیز باید به خوبی انعکاس داده شود و به خصوص سعی شود که جوانان بیشتر در کاروان پیاده روی حضور یابند زیرا آنان زمان انقلاب را درک نکردند و با حضور در این کار  فرهنگی , می توانند با آرمانهای امام راحل بیشتر آشنا شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اجتماع عظیم مردم متدین مشهد مقدس در حمایت از طرح «نور» 
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است