Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت‌الاسلام داراب‌کولایی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان با بیان اینکه امروز روز بزرگی برای ملت جهان اسلام و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها و مبانی جهان اسلام است اظهار کرد: امروز صدای ملت جهان اسلام را از تمام شبکه‌های دیداری و شنیداری دریافت می‌کنند و این روز، بسیار روز بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مبانی انقلاب اسلامی نسبت به واژه استکبار ده‌ها آیه را به ما گوشزد کرده است گفت: خداوند نعمت های زیادی را به بشر عطا کرده که یکی وجود ائمه و پیامبران است که گمراه نشوند که باید از آن برای سعادت دنیوی و اخروی بهره برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در معاونت فاوای سپاه با بیان اینکه کسانی که در مقابل پیامبر بودند و اندیشه ایشان را نپذیرفتند قرآن واژه استکبار را برای آنها به کار برده است افزود: اولین ویژگی استکبار نفاق بود که در قرآن کریم اشاره شده است، دومین ویژگی خوی تکبر و غرور و منیت است.

وی با بیان خودخواهی و منیت عامل سقوط قوم بنی‌اسرائیل بود گفت: امروز عده‌ای با شنیدن صدای انقلاب اسلامی متوجه شدند که این انقلاب برای دفاع از مظلوم پایه‌گذاری شده و به همین دلیل امیدوار شدند.

داراب‌کلایی با بیان اینکه این انقلاب اسلامی شهدا و جانبازان و ایثارگران زیادی تقدیم کرده است افزود: در هشت سال جنگ ایستادگی در مقابل استکبار جهانی بود و این تاریخچه تمام‌نشدنی است.

وی با اشاره به اینکه مادران ما با تاسی از نهضت کربلا فرزندان خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند و امام با دیدن این صحنه‌ها اشک می‌ریختند گفت: گفتن این روایت‌ها نه داستان است و نه رمان، اینها ارزش‌های تمام‌نشدنی است و هرچه داریم به خاطر اندیشه مادران شهید است‌.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در معاونت فاوای سپاه با بیان اینکه این تفکر برگرفته از مبانی ارزش‌های جهانی است افزود: امروز دو جریان یکی نهضت حاکم استکباری در کشور حاکم است که شبکه استکبار تا امروز بیش از ۲ هزار شبکه ماهواره‌ای و ده‌ها سایت برای مقابله با انقلاب اسلامی ما را هدف قرار داده است.

وی بیان کرد: امروز آمریکا خود را سکاندار دفاع از حقوق بشر می‌داند اما کدام حقوق بشر؟ جریان خیانت آمریکایی‌ها و نیروهای نظامی آنها در زندان ابوغریب، هدف قراردادن هواپیمای مسافری جمهوری اسلامی ایران، اتفاقات افغانستان و عراق و یمن و... فراموش نمی شود‌.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در معاونت فاوای سپاه با اشاره به اینکه امروز آمریکا با کمک نفت برخی دولت‌های عربی بیش از ۴۰۰ میلیارد دلار علیه جمهوری اسلامی هزینه کردند گفت: در جریان اتفاق اخیر آمریکایی‌ها نفتکش نفتی ایران را به سمت خود بردند تا محاصره کنند که دیدیم چه اتفاقی افتاد، آنها در برابر نیروهای تفنگدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زانو زدند.

وی با بیان اینکه شک نداشته باشید پرچم این انقلاب به دست حجت خواهد رسید خاطرنشان کرد: جریان استکبار با استفاده از سه سلاح تحریم، ابزار سخت افزاری در بعد نظامی و نرم افزاری در فضای مجازی درصدد فرونشاندن سخن حق است اما با حقانیت جریان حق راه به جایی نخواهد برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در معاونت فاوای سپاه با بیان اینکه باید در مقابل دشمن هوشیار و بصیر بود گفت: دشمن درصدد ایجاد تشتت در جهان اسلام و ایران است اما می‌بینیم رهبری به عنوان دیده‌بان تیزبین تمام عیار تحلیل‌های درستی از وقایع دارند‌ و دشمن را ناکام گذاشته‌اند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: حقوق بشر تفنگداران سپاه شکست آمریکا انقلاب اسلامی جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان راسک ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: وظیفه خود می دانم بابت همه تلاش هایی که در راستای اهداف انقلاب اسلامی که همان خدمت صادقانه و خالصانه به مردم عزیز و شریف  می باشد قدردان باشم.


وی افزود:  از وظایف جدی و مهم مسئولان در همه سطوح استفاده درست از همه ظرفیت ها جهت خدمت به مردم است که الحمدالله شما ها در حال خدمت رسانی به مردم عزیز و بزرگوار هستید.


فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش خود همواره مورد هجوم جدی دشمنان اسلام قرار گرفت و آن ها تمام تلاش خود را کردند تا این حرکت ارزشمند مردم ایران را متوقف نمایند.


شفایی تصریح کرد: دشمن تمام ظرفیت خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آورد؛ آن ها به دنبال این بودند تا مردم را نسبت به گذشته  انقلاب اسلامی پشیمان و وضعیت حال را نامناسب و اینده را ناامید کننده جلوه دهند؛ اما به فضل الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همت همه مردم و خدمتگذاران آن ها، علی رغم شبهات فراوان، پخش پیوسته دروغ های گسترده و القائات بی پایه و اساس به اهداف پلید خود نرسیدند.


وی افزود: روزگاری آمریکا یکه تاز در همه عرصه ها در جهان بود اما امروز شما شاهد هستید که چه وضعیتی را پشت سر می گذارد. آمریکا هرروز منفعل تر از گذشته می شود و شما می بینید شرایط امریکا در عرصه های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و امنیتی چگونه است.


شفایی تصریح کرد: امروز پرچم اسلام و انقلاب در ایران و جغرافیای اسلام با افتخار بر افراشته شده و دشمنانی که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم بوده و هستند خود در حال زوال و نابودی هستند. روزگاری آمریکا با تحریم، جنگ، کودتا و فشار حداکثری گمان می کرد که می تواند کار انقلاب اسلامی را تمام کند اما خواب آن ها تعبیر نشد و امروز ایران اسلامی با قدرت مسیر خود را طی می کند.


شفایی در پایان خاطر نشان کرد: مردم این منطقه مردمانی بسیار انقلابی هستند و امیدواریم این شهرستان با همت و تلاش مسئولین و مردم به توسعه و پیشرفت قابل قبولی برسد.


گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار محسن جهانتیغ تشکر و سرهنگ پاسدار ابراهیم باغبانی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند