Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@12:59:49 GMT

پانسمان بیماران پروانه‌ای مفقود نشده است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۷۹۸۱

پانسمان بیماران پروانه‌ای مفقود نشده است

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: ۷۱ هزار و ۸۴۷ قطعه پانسمان تحویل شده و اکنون ۱۴ هزار و ۴۹۳ قطعه در انبار هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی موجود است که در صورت نیاز و درخواست، تحویل خانه‌ "ای بی" خواهد شد.

‌به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، علیرضا رحیم‌نیا با بیان اینکه خریداری پانسمان‌های بیماران " ای بی" عملاً تا سال ۹۹ توسط بنیاد برکت انجام و سپس با نظارت اداره کل تجهیزات پزشکی به هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی تحویل داده می‌شد، اظهار کرد: متأسفانه به دنبال تحریم‌های آمریکا از سال ۹۹ به بعد شرکت سوئدی که تولید کننده این پانسمان‌ها بود، اعلام کرد در ایران نمایندگی انحصاری ندارد و به دلیل عدم امکان تهیه این پانسمان‌ها بیماران با مشکل مواجه شدند و متأسفانه چند تن از مبتلایان فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از این موضوع، نمایندگی یونیسف در ایران وارد عمل و محموله حدود ۱.۱ میلیون یورویی وارد کشور کرد و پول این محموله را آلمان به عنوان کمک‌های بشردوستانه پرداخت کرد؛ َمحموله وارد شده ۱۳۷ پالت و به وزن ۶۵۵۰ کیلوگرم بود که وارد انبار هیئت امنا شد.

۱۴ حواله از پانسمان‌های اهدایی به خانه " ای بی" شده تحویل داده شده است

رحیم‌نیا تصریح کرد: در خرداد ماه ۹۹ پانسمان‌های وارد شده توسط نمایندگان هیئت امنا و مرکز مدیریت پیوند شمارش و طی یک صورت جلسه به معاون درمان و اداره کل تجهیزات اعلام شد.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تعداد کل پانسمان‌های وارد شده ۸۶ هزار و ۳۴۰ قطعه بود که ۱۴ حواله از این پانسمان‌ها تحویل خانه " ای بی" شده است، توضیح داد: ۷۱ هزار و ۸۴۷ قطعه تحویل شده و ۱۴ هزار و ۴۹۳ قطعه اکنون در انبار هیأت امنا موجود است که در صورت نیاز و درخواست تحویل خانه " ای بی" خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: با آماری که اعلام کردم متوجه خواهید شد که هیچ اختلافی وجود ندارد و پانسمانی مفقود نشده است.

کد خبر 533178

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تأمین پانسمان بیماران پروانه ای بیماری ای بی مدیرکل دفتر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت وزارت بهداشت گم شدن پانسمان های بیماران ای بی پانسمان های بیماران ای بی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است

صاحب گل صالحی  اظهار کرد: مسیر ترانزیتی خاش به زاهدان از مسیرهای پرترافیک و پرحادثه سیستان و بلوچستان بوده که همواره سوانح پرشماری در آن رخ داده و تلفات جاده ای آن بسیار دردناک بوده، بنابراین رئیس جمهور و استاندار این استان تأکید ویژه‌ای داشته اند، تا این پروژه با اهمیت زودتر به مرحله اجرا در بیاید.

وی بیان کرد: این قطعه به طول ۴۲ کیلومتر و در فازهای مختلف از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه اجرا می‌شود.

فرماندار خاش با اشاره به اینکه ۲۰ کیلومتر از این مسیر با تلاش‌های پیمانکار در حال انجام است، ادامه داد: این قطعه با اعتبار اولیه سه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شده و هم اکنون بیش از ۶۰ دستگاه خودرو در مسیر اجرای پروژه فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف - هرات آغاز شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • فیلم/ قصه پُر غُصۀ بیماران برای پرداخت الکترونیکی
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!
  • تکمیل راه آهن خواف هرات