Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار سرلشکر حسین سلامی که در مراسم ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز در محل لانه جاسوسی سخن می گفت، افزود: امروز برای ملت ایران روز پیروزی و غلبه بر بزرگترین امپراطوری تاریخ بشر یعنی آمریکاست.

وی افزود: در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ که آمریکا در اوج قدرت سیاسی و نظامی و اقتصادی خود به سر می برد و ملت ایران در آغاز یک انقلاب شکوهمند، سازه های عظیم قدرت امروزین خویش را  ایجاد نکرده بود انقلابی بزرگ در بطن و متن آن انقلاب با شکوه اسلامی که به رهبری امام راحل خورشید اسلام را بر سپهر عالم تابانیده بود شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلامی اظهار داشت: این شجاعت و ایستادگی در فضای آن روز جهان یکی از شگفت انگیزترین واقعیت های تاریخی هم برای بشر است و هم برای ملت عزیز ایران است.

وی خاطر نشان کرد: ما با آمریکایی درگیر شده بودیم که تاریخ عالم و جغرافیای جهان در نقطه به نقطه آن از تجاوزگری ها از مداخلات تهاجمی از اشغال ها از کودتاها از مسلط کردن دیکاتورها به دست آمریکا رنج می برد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اگر فهرست جنگ هایی که آمریکا از  ۱۰۰ سال پیش به این سو در تمام نقاط عالم به راه انداخته است بر شماری کنیم، بیش از  ۴۰ جنگ بزرگ در ۴۰ نقطه جهان محصول سیاست آمریکا در عالم است.

سردار سلامی تصریح کرد: آمریکا در کشورهای اروپایی، آفریقایی، آمریکای جنوبی، خاورمیانه، شرق دور، روسیه در همه جا جنگیده است. بیش  از هشت میلیون کشته محصول جنگ های مستقیم آمریکاست به جزهای جنگ های نیابتی که آمریکا صحنه گردان و عقبه سیاسی آنها بوده است.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ مداخله در امور داخلی کشورها در حد کودتا، تحریم اقتصادی، جنگ نظامی، فتنه های داخلی همه و همه محصول سیاست یک ابر قدرتی است که در طول تاریخ حیات سیاسی خود اراده کرده بوده است که فقط با گسترش قدرت نظامی اهداف سیاسی را دنبال کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۷۵۰ پایگاه نظامی آمریکا در جهان هر کدام با دایره ای از یک تاثیر سیاسی تلاش کرده است تا سیطره سیاسی فراگیری را در جهان ایجاد کند.

سردار سلامی افزود: آمریکا کارخانه تولید دیکتاتورها در همه عالم است از مارکوس در فیلیپین تا جعفر نومیری در سودان، پیونشه در شیلی تا فرعون های مصر شاه ایران، سلاطین حاکم بر بسیاری از کشورهای عربی در آمریکای لاتین، جغرافیای جهان مملو است از دیکتاتورهایی که از رحم دمکراسی آمریکا پا به عرصه وجود گذاشتند.

وی اظهار داشت: آمریکا که ادعای آزادی دارد بیشترین اختناق و خفقان و به دار کشیدن آزادیخواهان عالم و تولید و تکثیر دستگاه های شکنجه و ارسال آن به همه دیکتاتورها و آموزش فنون شکنجه برای  به بند کشیدن حقیقت جویان و عدالت خواهان و آزادی خواهان عالم در کارنامه آمریکاست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: آمریکا تنها قدرتی است که دو بار از سلاح هسته ای علیه یک ملت در سال ۱۹۴۵ در شش و هشت اوت در ناکازاکی و هیروشیما  استفاده و در کمتر از یک چشم به هم زدن صدها هزار انسان را خاکستر کرد.

سردار سلامی تصریح کرد: آمریکا کشوری است که با کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ در ایران رژیم شاهنشاهی را مستقر کرد آزادی خواهی مشروطه خواهی همه این مفاهیم را از  جغرافیای سیاسی ایران حذف کرد.

ادامه دارد . . .

برچسب‌ها لانه جاسوسی روز مبارزه با استکبار ایالات متحده آمریکا حسین سلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لانه جاسوسی روز مبارزه با استکبار ایالات متحده آمریکا لانه جاسوسی روز مبارزه با استکبار ایالات متحده آمریکا حسین سلامی فرمانده کل سپاه سردار سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جشنواره خلیج فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت در خلیج فارس برقرار است، اظهار داشت: خلیج فارس محلی برای ایجاد وحدت بین کشورهای مسلمان منطقه با ایران اسلامی است.

وی افزود: ما طولانی ترین ساحل را در خلیج فارس دارا هستیم و بیشترین جزایر راهبردی در این منطقه حساس قرار دارد، خلیج فارس، خلیج فارس بوده، هست و خواهد ماند و افتخار می‌کنیم در این خلیج فارس امنیت خوبی را برقرار می‌کنیم.

سپاه: اگر کشوری نفتکشی از ایران ببرد جبران خواهیم کرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: روز خلیج فارس یعنی روزی که ما خلیج فارس را از دست امپریالیسمی که در منطقه حاضر بود (پرتغالی‌ها) آزاد کردیم، پرتغالی‌ها 127 سال در این منطقه بودند اما ما ماندیم و آنها رفتند.

وی تصریح کرد : ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود.

.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد