Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوم‌اللّه سیزدهم آبان امسال با شعار محوری ««ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطهٔ استکباری آمریکا» برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - یوم‌اللّه سیزدهم آبان امسال با شعار محوری ««ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطهٔ استکباری آمریکا» برگزار می‌شود.

در مراسم ۱۳ آبان در استان تهران ضمن اجرای گروه‌های سرود دانش آموزی، قرائت بیانیه‌های دانش آموزی و دانشجویی و قطعنامه، سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم ١٣ آبان روز پنجشنبه ساعت ١٠ صبح در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان آیت الله طالقانی تهران برگزار خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری خود با بیان اینکه مراسم ۱۳ آبان به صورت اجتماع مردمی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، «ایستادگی و مقاومت ملت ایران؛ رمز افول سلطه استکباری آمریکا» را شعار امسال این مراسم عنوان کرد.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به برنامه‌های میدانی مراسم ۱۳ آبان بیان کرد: اجتماع مردمی و ضد استکباری مراسم ۱۳ آبان، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بیش از ۸۰۰ شهر کشور و به صورت همزمان در ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۳ آبان در سراسر کشور برگزار خواهد شد. همچنین بیش از ۳۵۰۰ عوامل رسانه‌ای اعم از خبرنگار، تصویربردار و عکاس، مراسم ۱۳ آبان را در سراسر کشور پوشش خبری می‌دهند. در تهران ۱۱۰ خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از ۵۰۰ عکاس، خبرنگار و تصویر بردار داخلی این مراسم را پوشش خبری می‌دهند.

همچنین به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بر پایی غرفه‌های فرهنگی و مراقبت‌های بهداشتی در حاشیه مراسم، هماهنگی با شرکت مترو و سازمان اتوبوس‌رانی برای ایاب و ذهاب علاقمندان و آمادگی نیرو‌های امدادی، آتش نشان، هلال احمر و اورژانس، نیرو‌های انتظامی و راهور از جمله دیگر خدمات است.

مراسم امسال با رعایت دستورات بهداشتی برگزار می‌شود. همچنین با توجه به پیش بینی هوای سرد و بارانی توصیه می‌شود، شرکت کنندگان در مراسم پیش بینی چتر و لباس مناسب را داشته باشند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر بخوانید: مراسم ۱۳ آبان حضوری برگزار می‌شود



انتهای پیام/

برچسب ها: سیزده آبان سردار سلامی مبارزه با استکبار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیزده آبان سردار سلامی مبارزه با استکبار مراسم ۱۳ آبان برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری و سوگواری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در هیأت عشاق الحسین (ع) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در شب شهادت حجت الاسلام امیر انصاریان به ایراد سخنرانی می‌پردازد و سپس مراسم عزاداری با مداحی علی قربانی و محمد کریمی ادامه خواهد داشت. این مراسم جمعه ۱۴ اردیبهشت رأس ساعت ۲۰/۳۰ در هیأت متوسلین به حضرت ولیعصر (عج) برگزار می‌شود.

همچنین در مراسم ظهر شهادت حجت الاسلام مهدی جعفری به ایراد سخنرانی می‌پردازد و مرثیه خوانی این مراسم بر عهده علی قربانی و علی اکبر زادفرج و محمد رضا نوشه ور است.

زمان برگزاری شنبه ۱۵ اردیبهشت بعد از نماز ظهر و عصر در میدان امام حسین (ع) خ ۱۷ شهریور نرسیده به چهارراه صفا حسینیه عشاق الحسین (ع) است.

کد خبر 6093922 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • کارگرانی که در روز کارگر هم تریبونی نداشتند!
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود