Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@22:15:54 GMT

بلند پرواز تر باش / بلژیک برای تو کوچک است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۸۱۶۹

بلند پرواز تر باش / بلژیک برای تو کوچک است

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «وینگر ۲۵ساله ایرانی، قراردادش با شارلروا را تمدید کرد. علی قلی‌زاده، بازیکن تکنیکی و توانای تیم ملی، در تصمیمی که کاملا قابل نقد و تردید به نظر می‌رسد، تعهد داد تا سال ۲۰۲۵ به حضورش در این تیم بلژیکی ادامه بدهد. قلی‌زاده از سال ۲۰۱۸ برای شارلروا توپ می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم طبیعتا جایگاه فاخری در فوتبال اروپا ندارد اما به هر حال به عنوان سکوی پرتاب بازیکنان مستعد، انتخاب خوبی است. قلی‌زاده هم در ۲۲سالگی پیراهن سفید و سیاه این تیم را به تن کرد. او در این سه سال به همه آن چه می‌خواست رسید. فوتبالش تکامل پیدا کرد، به مهره‌ای قابل اتکا در ترکیب شارلروا تبدیل شد و از آن مهم‌تر این که به تیم ملی ایران هم رسید. قلی‌زاده نه‌تنها حالا پای ثابت دعوت به اردوهای تیم ملی است بلکه با وجود ترافیک شدید در پست‌های هجومی، گاهی حتی در ترکیب اصلی هم به میدان می‌رود.

عملکرد او در شارلروا هم روزبه‌روز بهتر شده و حالا مهره‌ای کلیدی و حیاتی در ترکیب این تیم به شمار می‌آید. در این شرایط طبیعی است که تمدید قرارداد او، آن هم برای این مدت طولانی بیشتر به سود باشگاه باشد تا خود بازیکن. دیروز یک رسانه بلژیکی با اشاره به همین موضوع نوشته بود: «دو هفته پس از ریوتا موریوکا، نوبت به یکی دیگر از بازیکنان قدرتمند شارلروا رسید تا قراردادی طولانی‌مدت با این تیم امضا کند. پس از این که بازیکن ژاپنی سه سال دیگر قراردادش را تمدید کرد، حالا وینگر ایرانی نیز چهار سال دیگر در این تیم می‌ماند. علی قلی‌زاده از زمان حضور در شارلروا در ۹۸ بازی ۱۹ گل به ثمر رسانده و ۲۲ پاس گل داده است. او چندین هفته است که در فرم درخشانی ظاهر شده است. این بازیکن با چهار گل و یک پاس گل در چهار بازی اخیر لیگ، تا حد زیادی در بازگشت شارلروا به رتبه‌های بالای جدول سهم زیادی داشته است. این تیم در حال حاضر در رتبه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.»

با این شرایط طبیعی است که از تمدید قرارداد قلی‌زاده خیلی هم ذوق نکنیم. او در سن و سال بسیار خوبی برای پیشرفت‌کردن قرار دارد و الان در ۲۵سالگی، زمان مناسبی بود تا راهی یک تیم و لیگ بزرگ‌تر شود. با این حال او تصمیم دیگری گرفت و ترجیح داد شرایط خوبش در شارلروا را حفظ کند. البته هنوز هم راه انتقال این بازیکن به تیمی دیگر بسته نیست اما کار دشوارتر شده و نظر نهایی را باید باشگاه بلژیکی بدهد. ما الان مورد مهدی طارمی را داریم که همه متفق‌القول هستند اگر زودتر راهی سطح اول فوتبال اروپا شده بود، می‌توانست موفقیت‌های بسیار بزرگ‌تری به دست بیاورد. امیدواریم همین حسرت برای علی قلی‌زاده هم تکرار نشود و بعدها نگوییم کاش او زودتر از لیگ بلژیک دل می‌کند.»

هومن جعفری کد خبر: 1117315 برچسب‌ها لژیونر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لژیونر قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشق عشق در روستایی دورافتاده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، دوربین چشم و چراغ این هفته روایت مشق عشق معلمی است که هر روز به عشق دانش آموزان از شهر به روستا می‌آید.
۶۰ کیلومتری از مرکز استان یزد دور می‌شویم، به روستای صادق آباد تفت می‌رویم تا روایتگر حضور معلمی باشیم که چند سالی است، مشق عشق می‌کند.
روستایی کوچک در دل کویر، اما با آب و هوایی کوهستانی که دبستانی کوچک دارد. دبستان شهید دستغیب با ۶ دانش آموز.
خانم رمضانی، اینجا ۳ پایه را تدریس می‌کند. پایه اول، سوم و پنجم ابتدایی. او سختی راه را به جان می‌خرد و نه تنها معلمی بلکه برای دانش آموزان مادری می‌کند.
نکته قابل توجه، روش تدریس این معلم توانمند است، او با آخرین شیوه‌های تدریس به دانش‌آموزان تعلیم می‌دهد و معتقد است در هر شغل و هر لباسی که خدمت می‌کنیم اگر متعهد باشیم و عاشقانه کار کنیم، موفق خواهیم شد.
بیش از سه دهه از خدمت خانم رمضانی در کسوت معلمی می‌گذرد، اما چند ساعتی که در کنار او بودیم، با ذوق و شوق به دانش آموزانش آموخت. با آنها صمیمی شد و همچون مادر دل به دلشان داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار می‌کند