Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:11:03 GMT

۱۳ آبان جلوه گر شوکت و عظمت ایران است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۸۲۱۷

۱۳ آبان جلوه گر شوکت و عظمت ایران است

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی در پیام خود تاکید کرد: در گاه شمار پر برگ و بار ایران همیشه سربلند، ۱۳ آبان، جلوه گر شوکت و عظمت روزی است که در آن بذر قیام ایرانیان غیور به دست باغبانی از سلاله صالحان و تبار طاهران، در مزرعی به گستره  ایران کاشته می شود و سال ها بعد، در تقارن سه گانه با همان روز پر شکوه، نهال حاصل از آن قیام شکوفه می زند و بدین سان، غنچه های طراوت و تازگی جمهوری اسلامی شکوفا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سخن از یوم اللهی است که در آن، نورستگان این دیار جهد و جهاد، با تأسّی به آموزه های ایمانی و انگیزه های ایرانی خویش، استعمارگرانِ دوران را آن چنان نومید ساختند که تا ابد آن را فراموش نخواهند کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: سیزدهم آبان، تجلی بخش سه رستاخیز برخاسته از شعور و فرهنگ و برآمده از جدّ و جهد مردم مجاهدی است که در مسیر سخت، اما سبز انقلاب اسلامی، به عبارات عبرت انگیز و اشارات ارشادگر رهبر خویش، گوش جان سپردند، در برابر جور جائران ایستاد و در مقابل با ظلم ظالمان ایستادگی کردند.

۱۳ آبان ثمره بلوغ فکری و بصیرت سیاسی دانش آموزان و دانشجویان

رییس دانشگاه پیام نور نیز در پیامی، ۱۳ آبان این روز را ثمره بلوغ فکری و بصیرت سیاسی دانش آموزان و دانشجویان عنوان کرد و گفت: ۱۳ آبان، انقلاب دوم بعد از انقلاب اسلامی و یادآور حرکت حماسه آفرین جوانان آگاه، متعهد و انقلابی است که با بلوغ فکری، بصیرت سیاسی و اجتماعی‌توانستند ضمن تحلیل اوضاع و اهداف انقلاب، در راه عدالت و مبارزه با استکبار گام بردارند.

ابراهیم تقی زاده در ادامه پیام خود یادآور شد: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران باعث شد تا قدرت پوشالی استکبار جهانی درهم شکسته شود و دانشجویان و دانش آموزان متعهد و آگاه نیز در این روز بزرگ به تمامی جهانیان نشان دادند که به هیچ عنوان زیر سلطه استکبار و استبداد نخواهند رفت و در راه حفظ شان، کیان، استقلال و اعتلای ایران اسلامی جان خود را نثار می کنند.

وی افزود: گرامیداشت این روز بزرگ در برهه ای که هجمه های مختلفی از سوی استکبار وارد می شود، ضمن اینکه یادآور تجدید میثاق با تعهد، ایمان، خودباوری و وحدت و یکپارچگی یک ملت است، فرصتی را برای تعمق، تفکر و آگاه سازی نسل جوان و آینده ساز میهن اسلامی فراهم می آورد.

برچسب‌ها علیرضا کاظمی جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران دانشگاه پیام نور وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علیرضا کاظمی جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران علیرضا کاظمی جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران دانشگاه پیام نور وزارت آموزش و پرورش ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!

زی‌سان: طالع بینی یعنی هنر باستانی درک تأثیر کیهان بر امور انسانی، قرن‌ها ذهن‌ها را مجذوب خود کرده است.

به گزارش زی‎سان، اگر تا به حال به این فکر کرده اید که کدام ماه‌های سال استعداد‌های خارق العاده‌ای دارند. با ما همراه باشید تا با استعدادترین ماه‌های سال بر اساس طالع بینی را معرفی کنیم.

متولدین فروردین

متولدین فروردین پویا و جاه طلب، پیشگامان چرخه ماه‌های سال هستند. آن‌ها که توسط مریخ، سیاره انرژی اداره می‌شوند، به خاطر انگیزه و اراده بی نظیر خود شناخته می‌شوند. فروردینی‌ها در نقش‌های رهبری پیشرفت می‌کنند و اغلب مهارت‌های رهبری و سازمانی استثنایی خود را به نمایش می‌گذارند. متولدین فروردین از کارآفرینی گرفته تا ورزش، در زمینه‌هایی که نیاز به نوآوری و شجاعت دارند، سرآمد هستند.

+ خصوصیات فروردینی‌ها را بخوانید

متولدین مرداد

مردادکه توسط خورشید درخشان اداره می‌شود، مترادف با خلاقیت و استعداد است. مردادی‌ها مجریانی ذاتی هستند و از کانون توجه الهام می‌گیرند. قدرت خلاقیت آن‌ها در زمینه‌های مختلف گسترش می‌یابد و آن‌ها را به هنرمندان، بازیگران و نوازندگانی عالی تبدیل می‌کند. کاریزما و اعتماد به نفس شیر شورمندانه است و آن‌ها را به سمت موفقیت در کار‌هایی سوق می‌دهد که نیاز به زرق و برق و تجمل دارند.

متولدین شهریور

شهریوری‌ها با هدایت عطارد، سیاره عقل، دقیق و تحلیل گر هستند. آن‌ها که با چشمانی دقیق برای فهم جزئیات استعداد دارند، در حرفه‌هایی که نیاز به دقت و کمال دارند، سرآمد هستند. متولدین شهریور چه در تحقیق علمی، چه در نویسندگی و چه در ساخت و تولید، مهارت‌های تحلیلی خود را برای دستیابی به برتری بی نظیر به کار می‌گیرند. فداکاری‌شان برای تسلط بر ساخته‌های خودشان باعث می‌شود تا در زمینه‌های انتخابی خود برجسته شوند.

متولدین آبان

آبان‌ماهی‌ها که توسط پلوتون اداره می‌شوند و با دگرگونی مرتبط هستند، دارای شهودی ذاتی هستند که آن‌ها را متمایز می‌کند. آن‌ها با داشتن درک عمیق از روانشناسی انسان، در زمینه‌هایی مانند روانشناسی، روزنامه نگاری تحقیقی و برنامه ریزی استراتژیک سرآمد هستند. توانایی متولدین آبان در جهت یابی موقعیت‌های پیچیده و کشف حقایق پنهان، آن‌ها را دارایی‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف حرفه‌ای می‌کند.

tags # فال ، طالع بینی ، شخصیت شناسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!