Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تبریز از بازسازی و آمادگی همه ماشین‌آلات شهرداری تبریز جهت خدمات‌رسانی در پاییز و زمستان امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، عباس رنجبر در بازدید از مرکز نگهداری ماشین‌آلات مجموعه مدیریت شهری با اعلام این خبر گفت: طرح استقبال از زمستان و بازدید از ماشین‌آلات مورد نیاز به‌جهت خدمات‌رسانی برای شهروندان عزیز آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به امکانات مختلف موجود در این مرکز تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف از مناطق در این مرکز تجمیع شده که شامل ۴۰ دستگاه برف‌روب مکانیزه، ۱۷ دستگاه نمک‌پاش مکانیزه، هفت دستگاه گریدر، ۱۱ دستگاه تانکر مخصوص و سایر تجهیزات مورد نیاز است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: این دستگاه‌ها با تلاش همکاران تعمیر و بازسازی شده و آماده خدمات‌رسانی هستند که نیازهای ما را به‌صورت متعارف برطرف می‌کنند.

وی یادآور شد: اگر حالتی استثنایی و غیرمتعارف نیز باشد، توسط معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز پیش‌بینی شده تا از تجهیزات و امکانات بخش خصوصی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت سایر دستگاه‌ها با انعقاد تفاهم‌نامه مشترک استفاده شود.  

رنجبر با ابراز امیدواری به اینکه امسال شاهد بارندگی‌های خوب در تبریز باشیم، گفت: اگر بارندگی خوبی داشته باشیم، برای اینکه شهر را آماده رفت و آمد کنیم، از شهروندان عزیز تقاضا دارم چند ساعت پس از بارندگی در خانه بمانند و از تردد خودروهای شخصی خودداری کنند تا همکاران ما در مجموعه خدمات شهری شهرداری تبریز بتوانند شهر را برای تردد آماده کنند.

وی اظهار کرد: امکانات ما در یک زمان واحد نمی‌تواند برای تمام شهر پاسخگو باشد. اگر مردم چند ساعت اولیه را همراهی کنند در این فرصت پرسنل خدمات شهری با آرامش و سرعت، خدمات‌رسانی کرده و شهر را برای تردد عادی آماده می‌کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در ۶۰۰۰ حوزه امتحانی برای آزمون نهایی شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محسن زارعی امروز _ یک شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در مراسم تجلیل از معلمان برتر خراسان شمالی اظهار کرد: امتحانات نهایی در ۶۰۰۰ حوزه برگزار می‌شود و تدابیر لازم برای پیشگیری از تقلب در امتحانات اتخاذ شده است.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل حفاظت از امتحانات نهایی افزود: تأمین تجهیزات امنیتی برای حوزه‌های امتحانی در دستور کار است و در این زمینه اعتبار لازم به استان‌ها داده شد، بخشی از این منابع از طرف ستاد و بخشی نیز از منابع استانی تأمین می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه تمامی حوزه‌های امتحانی باید به دوربین‌های مدار بسته و دستگاه‌های سیگنال‌یاب مجهز شود، گفت: ۱,۶۰۰ میلیارد ریال برای تأمین تجهیزات مورد نیاز حوزه‌های امتحانی اختصاص داده شد.

زارعی افزود: توصیه ما این است که در صورت ناقص بودن تجهیزات امنیتی، مشکلات با استفاده از اعتبارات استانی تأمین و نواقص برطرف شود.

وی گفت: یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در ۶۰۰۰ حوزه امتحانی در آزمون نهایی شرکت می‌کنند و برای پایه یازدهم و دوازدهم از ۱۱ عنوان درس و برای پایه دهم ۱۲ عنوان درس امتحان نهایی گرفته خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: شاخص‌ها نشان داده است که سوالات امتحانات نهایی سال گذشته استاندارد و مناسب بوده است.

کد خبر 750910

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران