Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماشاءالله پروین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار در رابطه با بازگشایی مدارس استان، اظهار داشت: در کرمانشاه همانند دیگر استان‌های زمینه را برای بازگشایی مدارس و آموزش حضوری را ابتدا با واکسیناسیون فرهنگیان و سپس گروه هدف ۱۲ تا ۱۸ ساله‌ها آغاز کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: ۸۸ درصد دانش‌آموزان معادل ۱۷۵ هزار نفر از دانش‌آموزان استان تاکنون واکسن نوبت اول را دریافت کرده و در سطح کشور در این زمینه در جایگاه سوم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دانش‌آموزان برای حضور در مدارس باید حتما دو نوبت واکسن دریافت کرده باشند در غیر این صورت باید در هفته دوبار تست‌ پی‌سی‌آر به مدارس ارائه دهند که این هزینه‌بر است.

وی ادامه داد: هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد، لذا آموزش و پرورش استان آمادگی کامل برای بازگشایی در ۱۵ آبان‌ماه را دارد، اما مطیع تصمیمات ستاد ملی کرونا و استانی هستیم که قرار است روز شنبه با حضور رئیس جمهور برای آن تصمیم‌گیری شود.

پروین تصریح کرد: نگرانی خانواده‌ها نسبت به بازگشایی حضوری مدارس به حق است، اما تمهیدات لازم را برای بازگشایی با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها انجام خواهد شد و به دنبال این هستیم که در بازگشایی مدارس هیچگونه مشکلی برای دانش‌آموزان به وجود نیاید.

وی در پایان، گفت: تنها راه مبارزه با کرونا واکسیناسیون است، لذا از والدین آن ۱۲ درصد از دانش‌آموزان استان که هنوز برای تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده‌اند خواهش می‌کنیم در اسرع وقت برای واکسیناسیون فرزندان خود اقدام کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان آموزش کرمانشاه سلامت فارس فارس کرمانشاه بازگشایی واکسیناسیون فرهنگیان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان خواستار ارتقا و توسعه رشته‌های فنی در این شهرستان شد.

محمد ناظری امروز (دهم اردیبهشت ماه) در جلسه‌ شورای آموزش و پرورش شهرستان، گفت: با نفوذترین و محبوب‌ترین فردی که می‌تواند در همه مراحل حساس زندگی، دانش‌آموز را یاری کند، معلم است و به همین دلیل، دانش‌آموزان معلم خود را به‌عنوان الگو و اسوه می‌پذیرند و خود را با او همسان و همانند می‌کنند.

او ارتقا و توسعه رشته‌های فنی را در این شهرستان خواستار شد و افزود: تمام اقشار بویژه جوانان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان باید از ظرفیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای برای حرفه‌آموزی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه همه دانش‌آموزان معمولانی این است که علم‌آموزی و مهارت‌آموزی را به بهترین شکل یاد بگیرند، اظهار کرد: باید تلاش شود جهت فکری جامعه به‌گونه‌ای باشد که خانواده‌ها به رشته‌های فنی تمایل پیدا کنند تا دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای تشویق و هدایت شوند.

سرپرست فرمانداری معمولان با بیان اینکه علاوه بر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در مدارس باید به مهارت‌آموزی و مهارت‌افزایی آنها توجه شود، گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت و ارائه آموزش‌های متناسب با سن دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی در تعطیلات تابستان از دیگر مسائلی است که باید به‌صورت جدی به آن توجه شود.

او با تاکید بر لزوم تقویت مهارت‌آموزی در مدارس، ادامه داد: تحصیل در مدارس فنی حرفه‌ای و کار و دانش به معنی کم‌سواد بودن دانش‌آموزان نیست و این موضوع باید به‌عنوان یک فرهنگ بین خانواده‌ها نهادینه شود.

وی افزود: معلمان همیشه سرمشق و الگوی اثرگذار دانش‌آموزان برای آینده روشن هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند