Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@06:21:37 GMT

برگزاری اجتماع ۱۳ آبان در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۹۴۰۱

برگزاری اجتماع ۱۳ آبان در قزوین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اجتماع ۱۳ آبان از ساعت ۱۰ صبح امروز (۱۳ آبان) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی  در گلزار شهدای قزوین برگزار شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد ما را با تحریم و فشار‌های اقتصادی ضعیف نگه دارد، گفت: با مذاکرات هسته‌ای می‌خواستند قدرت را از ما بگیرند، اما امروز به مرحله گذار هسته‌ای رسیده ایم و می‌توانیم از رادیو دارو تا سوخت هسته‌ای را تولید کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس فراکسیون نیرو‌های انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهبرد اصلی استکبار ضعیف نگه داشتن ملت‌ها و وابسته کردن آن‌ها به غرب است، خاطرنشان کرد: آمریکا، می‌خواهد ما را با تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی ضعیف نگه دارد.

وی افزود: ما زمانی در مسیر مذاکره هسته‌ای قرار می‌گیریم که تحریم‌ها برداشته شود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره رویارویی مقتدرانه نیرو‌های جان برکف سپاه با ناو‌های جنگی آمریکا در دریای عمان تصریح کرد: دزدان دریایی با حمایت نیرو‌های تروریست آمریکا آمدند تا نفتکش ما را در دریای عمان بدزدند، اما شیر مردان نیروی دریایی سپاه پاسداران، قاطعانه در برابر ناو‌های تا دندان مسلح آمریکا ایستاد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به دستاورد‌های هسته ای، نظامی و نانو در کشورمان تصریح کرد: امروز به مدد جوانان، جمهوری اسلامی ایران به قدرت نخست منطقه در فناوری موشکی و نظامی رسیده است.

وی افزود: دشمن می‌خواهد بعد از برجام هسته ای، برجام موشکی را هم رقم بزند تا اقتدار و توان دفاعی را از ما بگیرد.

نایب رئیس فراکسیون نیرو‌های انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: راه مقابله با آمریکا، تحکیم وحدت میان ملت است و مسئولان باید از معیشت مردم حمایت کنند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با تأکید بر اینکه مسئولان باید تلاش کنند تا اقتصاد مردم را بهبود ببخشند، تصریح کرد: تورم ۴۵ درصدی در کشور بی سابقه است و در مجلس در تلاش هستیم تا کسری بودجه را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 13 آبان انقلاب اسلامی استکبار ستیزی مجلس شورای اسلامی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز