Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:31:14 GMT

اجتماع میدانی یوم‌الله ۱۳ آبان در رودان+عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۹۵۷۳

اجتماع میدانی یوم‌الله ۱۳ آبان در رودان+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، سرهنگ عبدالله  صادقی در این مراسم اظهار داشت: تبعید حضرت امام خمینی به ترکیه در سال ۴۳ اولین ۱۳ آبان ماه بود که سر منشا آن نیز آمریکا قرار داشت،  ۱۳ آبان سال ۵۷ نیز بصیرت دانش آموزان ما به حدی رسید که  شاه مجبور به دستور کشتار دانش آموزان شد و همان دانش آموزان موجب فرار شاه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در ۱۳آبان ۵۸ با تسخیر لانه جاسوسی  انقلاب دوم به پا شد و به فرموده حضرت امام خمینی «ره» انقلابی بزرگ تر از انقلاب اول شکل گرفت و آنجا بود که  امام خمینی «ره» گفتند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
فرمانده سپاه ناحیه رودان بیان داشت: بعد از آن، جنگ تحمیلی زمینه ای برای اقتدار امروز جمهوری اسلامی در دنیا شد.
وی گفت:  بعد از پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی ایران اسلامی اقتدار بی نظیری در جهان بدست آورد و دشمنان همیشه مقابله جمهوری اسلامی عاجز بود تا در سالهای اخیر استکبار با تشکیل داعش که ۸۰ کشور از آن حمایت می‌کردند  هم در مقابل جوانان برومند انقلاب و جبهه مقاومت شکست خورد.
وی ادامه داد:امروز  آبرو و حثیت آمریکا در دنیا رفته است و فرار مفتضح  آنها از افغانستان نمونه بارز آن بود.
صادقی با اشاره به حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران در نجات کشتی ربوده شده کشور گفت: آمریکا آنچنان خار و ذلیل شده که مبدل به دزد دریایی منطقه  شده است.
وی افزود: این نشان دهنده آن است استکبار از حرکت ها جمهوری اسلامی در مقابله با تحریم ها و صادر کردن نفت سردرگم شده است.
وی گفت: در حادثه اخیر آمریکایی ها در مقابل ۱۰ الی ۱۵ پاسدار جمهوری اسلامی آنچنان حیران و گرفتار شدند که چاره ای جز تسلیم شدن نداشتند.
سرهنگ صادقی خاطر نشان: آمریکا هم اکنون دست التماس به سوی ایران برای ورود به مذاکرات را دراز کرده، اما بدانند اول باید تحریم ها را بردارند تا ایران اسلامی به پای میز مذاکره برگردد.
وی تصریح کرد: وقتی موشک یمنی پهباد آمریکا را در عربستان مورد هدف قرار می‌دهند یعنی آمریکا در همه جا دارد سیلی می خورد.
وی با اشاره به حمله سایبری به سیستم سوخت رسانی پمپ بنزین ها کشور  گفت: در این موضوع جوانان ایران اسلامی در عرض چند ساعت مقابله این حمله ایستادند و تا زمانی که تفکر شهید فهمید در جمهوری اسلامی است هیچ آسیبی متوجه جامعه اسلامی ما نخواهد شد.
مراسم اجتماعی میدانی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی و با شعار محوری «ایستادگی و مقاومت ملت ایران ، رمز افول سلطه استکباری آمریکا» در تهران و در مقابل اداره آموزش و پرورش با حضور اقشار مختلف مردم،‌ دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار شد.

این مراسم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با فاصله گذاری اجتماعی به صورت چینش صندلی‌ها  برگزار شد.

 

عکاس: حامد آزادی

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس

کلیدواژه: رودان یوم الله ۱۳ آبان تجمع مردمی جمهوری اسلامی دانش آموزان ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود

آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار کرد: در انقلاب اسلامی دو عنصر علم و فناوری و روحیه معنوی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی وعده صادق و توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های اصیل امام راحل است، مطرح کرد: در طول این مسیر نقش حوزه علمی و دانشی بسیار مهم بوده است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد، عنوان کرد: برای تحقق این هدف نیازمند پیگیری و مطالبه‌گری هستیم.

وی اضافه کرد: با یک فکر و بررسی اساسی باید به یک برنامه دقیق برسیم که چگونه می‌توان روح تمدنی انقلاب اسلامی را در مباحث علمی مختلف جاری کنیم.

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه اگرچه این یک موضوع پیچیده است، ولی باید گام به گام به سمت آن برویم، خاطرنشان کرد: با این منطق باید در عرصه بین المللی کردن دانشگاه‌های کشور نیز اقداماتی انجام می‌شد.

علم قدرت آفرین است

در ابتدای این جدیدار، دکتر روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با اشاره به جایگاه علم و فناوری در معادلات امروز دنیا اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» دو ویژگی داشت. یکی دارا بودن فناوری واقعی و دوم شجاعت در استفاده فناوری.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور علم و فناوری را یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت، توسعه و رشد کشور عنوان کرد و افزود: علم در گذشته بیشتر جنبه زینتی داشت. بعد از انقلاب صنعتی، علم یک محصول داد که عبارت از فناوری بود. غرب از این محصول علم برای بهره کشی از طبیعت و ثروت آفرینی استفاده کرد، اما در دهه‌های اخیر علم از عوامل ایجاد اقتدار و قدرت آفرین است.

دهقان با اشاره به اهمیت علوم اجتماعی اظهار کرد: از سال گذشته سعی کردیم به فضای تولید علوم اجتماعی بیشتر توجه کنیم.

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • دانش‌آموزان باید بدانند چرا ایران حاضر به ایجاد روابط با برخی کشورها و دولت‌ها نیست
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس