Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امسال سال قهرمانی استقلال است و همه با همبستگی و حمایت هواداران به این خواسته می رسیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو خسرو حیدری در خصوص انتصابش به عنوان مشاور ورزشی مدیرعامل این باشگاه گفت: خدا را شاکرم که بعد از گذشت دو سال دوری‌ام از باشگاه محبوبم، توانستم در قامتی جدید به خانه برگردم و ان‌شاءالله بتوانم با خدمت رسانی به تیم، ذره‌ای از دینم را به باشگاه که همانا به دست آمدن اعتبار و شخصیتم کنار شما هواداران عزیز بوده را بپردازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدارو شکر که در این دوره تیم شرایط مساعدی از همه لحاظ دارد، مدیریت قدرتمند سردارآجرلو ثبات را به تیم بازگرداندند و ایشان با انتخاب‌های هوشمندانه‌ای که دارند مطمئنا تیم را به جایگاه اصلی خود باز خواهند گرداند. فرهاد جزو سرمایه‌ها و اعتبار باشگاه است، آقای مدیر عامل با هوشمندی تمام سه سال آرامش را کنار فرهاد برای تیم به ارمغان آورده است.

 او درباره قبول سمت جدیدش هم گفت: در سمت جدیدم تمام تلاشم را برای خدمت رسانی خواهم کرد، ما یک خانواده هستیم. بزرگ و کوچک همه از یک جنس هستیم و یک هدف داریم و آن هم عشق به استقلال است.

این پیشکسوت استقلال اضافه کرد: کلاس‌ها و دوره‌های فنی فوتبال را گذرانده و کاملا انرژی کافی و انگیزه مضاعف را برای کمک به مجموعه دارم. فرهاد به عنوان مربی و بزرگ تیم تمام تصمیمات را خواهد گرفت و من در کنار مدیر عامل محترم تیم در صورت نیاز خواسته‌های مربی را برآورده خواهیم کرد. امسال سال قهرمانی است و همه با هم با همبستگی و حمایت هواداران به خواسته و جایگاه اصلی‌مان که مجموعه‌ای یک‌دست و بدون حواشی با تدبیر مدیری لایق است، به قهرمانی خواهیم رسید.

فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال خسرو حیدری مصطفی آجرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تنها ساعتی پس از تساوی استقلال برابر تراکتور، خبر غیرمنتظره‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال برکنار شده است و خطیر به پایان دوران کاری خود در استقلال رسید.

امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل شد که طی آن، مهدی افضلی، فرشید هاشم سمیعی و مهدی حیدرزاده به عنوان اعضای هیئت مدیره در جلسه‌ای که برگزار شد، تصمیم به پایان همکاری با علی خطیر گرفتند.

حال شنیده ها حاکی از آن است که هیئت مدیره قصد دارد بین سعید آذری و آجرلو یک نفر را به عنوان مدیر عامل استقلال انتخاب کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901925

دیگر خبرها

  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • بیک زاده: پیشنهاد منچسترسیتی به خسرو حیدری؟ من اگر جای او بودم می پذیرفتم! / فیلم
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید