Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از آزادراه حرم تا حرم در قطعه گرمسار- سمنان اعلام کرد: قطعه دوم آزادراه حرم تا حرم با اعتبار یکهزار میلیاردتومان تا پایان ۱۴۰۱ به اتمام می‌رسد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی امروز ۱۳ آبان در جریان دومین روز سفر خود به استان سمنان، در حاشیه بازدید از آزادراه حرم تا حرم قطعه گرمسار-سمنان، اعلام کرد: در برنامه وزارت راه و شهرسازی است که تا پایان ۱۴۰۱ آزادراه حرم حضرت معصومه (س) تا سمنان تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در برنامه وزارت راه است و منابع آن تامین خواهد شد و تاکید کردیم که جزو برنامه‌ها باشد که تا پایان ۱۴۰۱ انجام شود.   وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: کل اعتباری که برای اتمام آزادراه تا سمنان مورد نیاز است یکهزار میلیاردتومان برآورده شده است که سهم وزارت راه و سهم پیمانکار مشخص شده و مقرر است تا در زمانبندی مناسب کار انجام بشود.   بنا بر اعلام پیمانکار طرح که قرارگاه خاتم‌الانبیاست و آزادراه حرم تا حرم در قطعه گرمسار-سمنان به طول ۱۱۴/۵ کیلومتر است که قطعه اول آن به طول ۲۹/۷ کیلومتر، قطعه دوم به طول ۶۰/۵ کیلومتر و قطعه سوم ۲۵کیلومتر در حال انجام است. هم اکنون عمده فعالیت‌ها در قطعه دوم به طول بیش از ۶۰ کیلومتر است. ویژگی این پروژه به این نحو است که قطعه دوم به شکل مجزا از سایر قطعات قابلیت بهره‌برداری دارد.   بیشتر بخوانید: افتتاح قطعه اول باند دوم محور سمنان-فیروزکوه   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت راه و شهرسازی راهداری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت راه و شهرسازی راهداری آزادراه حرم تا حرم راه و شهرسازی تا پایان ۱۴۰۱ وزارت راه قطعه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون اجتماعی و رفاهی اداره کل تعاون استان گفت: استقبال هم استانی‌ها از اجرای این طرح مطلوب بوده به طوری که امروز بیش از ۹۳۸ هزار و ۲۵۰ تراکنش در استان ثبت شد.
دانشی با بیان اینکه در این طرح یک سبد ۱۱ قلمی برای تامین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد (منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران) با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است افزود: مابه التفاوت قیمت سبد مبنا سال ۱۴۰۱ با قیمت روز (۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تامین می‌شود، به این صورت که قیمت روز سبد مشتمل بر ۱۱ قلم ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان بوده که خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان از محل اعتبار جدید دولت تامین می‌شود.
وی ادامه داد: با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا ۳ به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزارتومان، ۵۲۰ هزارتومان یارانه دریافت خواهد کرد.
معاون اجتماعی و رفاهی اداره کل تعاون استان با اشاره به اینکه تاکنون ۲۶۶ هزار و ۷۲۴ خانوار از این طرح بهره‌مند شده اند ادامه داد: ۶۵۲ میلیارد و ۲۷۷ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان هم اعتبار در استان استفاده شده است.
دانشی ضمن درخواست از مردم برای دریافت سهمیه مرحله سوم این طرح اضافه کرد: در مرحله دوم حدود ۲۷۷ هزار خانوار از این طرح استفاده کردند و این رقم در این مرحله کاهش داشته که انتظار می‌رود جاماندگان تا فردا از این طرح بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد
  • ۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت رفع تعهد ارزی سال ۱۴۰۱