Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:09:19 GMT

جورج قرداحی: هرگز استعفا نخواهم داد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۰۱۵۵

جورج قرداحی: هرگز استعفا نخواهم داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، محافل نزدیک به جورج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان اعلام کردند که وی در پاسخ به اظهارات نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان مبنی بر اینکه قرداحی بهتر است منافع ملی لبنان را در نظر داشته باشد، اعلام کرده است که هرگز استعفا نخواهد کرد و موضع وی درخصوص عربستان سعودی و جنگ یمن تغییر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکمیل می شود...

کد خبر 5343907

منبع: مهر

کلیدواژه: جورج قرداحی لبنان عربستان سعودی ایالات متحده امریکا لبنان عربستان سعودی جورج قرداحی روسیه رژیم صهیونیستی افغانستان فلسطین جو بایدن عراق ترکیه ایران سوریه سودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی حضور در بایرن مونیخ و جایگزینی توماس توخل سخن به میان می آید.
زیدان به حضور در بایرن مونیخ واکنشی کوتاه نشان داد.
به نوشته اسکای اسپورت، زیدان در پاسخ به این سوال که آیا در تابستان راهی بایرن مونیخ می‌شود این‌گونه پاسخ داد: خیر، من به سانتیاگو برنابئو می‌روم تا فقط دیدار برگشت بایرن‌ مونیخ و رئال مادرید را نگاه کنم.
او درباره نتیجه این بازی گفت: طبیعتاً دوست دارم که رئال مادرید پیروز این بازی شود.
زیدان از سال ۲۰۲۱ که از رئال مادرید جدا شد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است این در حالی است که او پیشنهادهای خوبی دریافت کرده است.
پیش‌بینی می‌شد که این مربی بزرگ و دوست داشتنی راهی بایرن مونیخ شود اما ظاهراً که او تمایلی برای حضور در باواریای‌ها ندارد و باید دید که تیم بعدی او چه تیمی خواهد بود.
بایرن‌ مونیخ یک فصل بسیار ناامید کننده را با توماس توخل تجربه کرد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت برای بایرن است تا در فصل جاری جام کسب کند.
جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903530

دیگر خبرها

  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • فیلم| میدان شهدا در دانشگاه جورج واشنگتن!
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • ۸ کاری که افراد موفق هرگز صبح‌ها انجام نمی‌دهند
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • (ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • شاعران در استقبال از غزل رهبری سرودند