Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهیار صیادمنش مهاجم تیم زوریا لوهانسک اوكراین دركنار شهاب زادهدی درخشش خوبی در این تیم داشته و حالا در 8 هفته مانده تا پایان نیم فصل در رده سوم جدول رده بندی لیگ اوكراین قرار دارند و حالا صیادمنش در گفتگو با محمد زارعی صحبت هایی را در مورد وضعیتش عنوان کرده است...

اللهیار صیادمنش صحبت هایی در مورد وضعیتش در اوکراین عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، اللهیار صیادمنش در مورد موضوعات زیر صحبت کرده است:

درابتدا از شرایط اینروزهایت در تیم زوریا برایمان بگو.

خوشبختانه شرایطم تا اینجای كار خوب است حالا از خودم راضی ام اما صددرصد قانع نیستم. بعد خوشبختانه شرایط تیمی مان خوب است در لیگ سوم هستیم تا اینجای فصل كه 8 بازی مانده نیم فصل شود 7 گل زدم  6تا در لیگ بوده و یكی هم در لیگ كنفرانس بود.  2تا هم پاس گل در لیگ دادم و فعلا شرایطم اینطوری است.

گلی كه در لیگ كنفرانس اروپا زدی خیلی زیبا بود خیلی هم بازتاب داشت درباره این گل برایمان بگو.

آره . خودم هم این گل را دوست داشتم چراكه هم بازی مهمی برایمان بود.

برای این شوت ها الگو داشتی یعنی در گذشته بازیكنی در كشورمان مشابه آن را می زد كه تو هم از او الگو گرفته باشی یا در ذهنت باشد؟

الگوی خاصی ندارم (باخنده)

به هرحال گل فوق العاده ای بود برای همین دوست داشتیم بیشتر درباره اش صحبت كنی.

دیگر بستگی به شرایط دارد یک جا شرایط ایجاب می كند كه شوت بزنی یک جا باید پاس بدهی. من هم سعی می كنم نسبت به شرایط تصمیم بگیرم.

الان با زوریا رده سوم جدول رده بندی هستی به نظرت بتوانیدبرای قهرمانی بجنگید؟

ما تیم خوبی داریم الان 6-7 هفته است كه 5-6 بازیكن اصلی مان مصدوم هستند . همگی هم از بازیكنان اصلی هستند اما هنوز هم رتبه سوم جدول را  داریم . اما به نظرم تیم های شاختاردونتسک و دیناموكیف از لحاظ امكاناتی خیلی با تیم های دیگرلیگ اوكراین فرق دارند چرا كه هم در چمپیونه بازی می كنند هم از نظر كیفیتی بازیكنان خوبی از لیگ های معتبر می گیرند. هزینه های زیادی می كنند برای همین فرق است بین این دو تیم (شاختاردونتسک و دیناموكیف) با بقیه تیم ها... اما با این حال ما هم تلاشمان را می كنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

خود تو هم این شانس را داشتی در یكی از تیم های شاختار دونتسك و دیناموكیف بازی كنی . چراكه در رسانه های معتبر مطرح شده بود از این تیم ها پیشنهاد داری درست است؟

دوست ندارم درباره این مسائل صحبت كنم.

در حال حاضر هدف گذاری ات برای آینده چیست؟

همانطوركه گفتم 8 بازی تا نیم فصل برسد. من اول از همه می خواهم كل تمركز روی این 8 بازی بگذارم تا با بهترین عملكرد نیم فصل را به پایین برسانم. بعد قراردادم اینجا (تیم زوریا) تمام می شود، بعد نیم فصل كه تمام شد وقت داریم كه برای قدم بعدی تصمیم بگیریم . حالا یا قراردادم را تا پایان فصل تمدید می كنم یا اگر اینطور باشد كه به  تیم دیگری اتفاق خواهد افتاد. اما الان 8 بازی مهم پیش رو داریم دیگر نمی خواهم به چیزهای دیگری فكر كنم .

من به خاطر اینكه در ایران بسیاری از اهالی فوتبال معتقدند تو در سطحی هستی كه می توانی در لیگی بالاتر از لیگ اوكراین بازی كنی این سوال را پرسیدم.

من هم گفتم دیگر فعلا 8 تا بازی داریم می خواهم این 8 تا بازی را با بهترین عملكرد به پایین برسانم بعد تصمیم بگیرم. تصمیمی هم بگیرم كه به پیشرفتم كمك صددرصدی بكند.

بعداز حضور در لیگ تركیه از اینكه به لیگ اوكراین رفتی پشیمان نیستی ؟

به نظر خودم انتخاب خوبی بود. بعداز آنكه  تقریبا یكسال بود در لیگ تركیه بازی نكرده بودم به اوكراین آمدم توانستم دوباره بازی كنم و به نوعی خودم را احیا كنم و این به نظرم خیلی خوب بود . بهتر هم می تواند باشد . می تواند سكوی خوبی باشد . وقتی عملكرد خوبی داشته باشم می توانم تیم های بهتر و لیگ بتهر هم بروم. دو- سه سال پیش دروزاه بان تیم زوریا مستقیم به تیم رئال مادرید رفت پس صددرصد تیم زوریا و در كل لیگ اوكراین می تواند سكوی خوبی باشد.

چند وقت قبل اعلام شد كه جزو 10 استعداد برتر لیگ اواكراین شناخت شدی در این ارتباط صحبت می كنی؟

حقیقت من چیزی در این ارتباط ندیدم. یعنی در اكراین همه چیز روسی نوشته می شود برای همین من اگر چیزی متوجه نمی شوم به همین دلیل است. متوجه نمی شوم خبرگزاری ها ور سانه های اینجا چه چیزهای می نویسند.

بهترین بازی ات در تیم زوریا كدام یك بود؟

به نظر من هر بازی كه آدم انجام می دهد خودش می تواند خاص باشد برای همان آن لحظه . پس نمی توانم یك بازی را اسم ببرم ولی در كل این یك سالی كه در زوریا هستم لحظه های خیلی خوبی با یان تیم داشتم .

به نظر بهترین گلت همان گلی باشد كه در لیگ كنفرانس زدی درست است؟

بله یكی این گلی كه در لیگ كنفرانس زدم و یكی هم این گل اخری كه در لیگ اكراین زدم

در مورد وضعیت شهاب زاهدی كه هم تیمی هستید صحبت كن.

من شهاب هم  در تركیب تیم هم بیرون از زمین خیلی با هم خوب هستیم . ارتباط خوبی با هم داریم شهاب هم تا اینجای فصل خوب كار كرده هم پاس گل داده هم گل زده . امیدوارم شهاب هم به هدفی كه دارد برسد.

از لحاظ زندگی و فوتبالی شرایط كشور اوكراین چگونه است؟

از نظر زندگی من چیز خاصی نمی توانم بگویم چون من بیشتر اوقاتم را در خانه سپری می كنم . اصلا دوست دارم در خانه وقت بگذرانم . حالا با سر گرمی های كه در خانه دارم و كارهایی كه در خانه انجام می دهم دوست دارم در خانه بمانم . شرایط زندگی در اوكراین خوب است بد نیست و هواش هم اول كه آمده بودم خیلی سرد بود ولی وقتی یك مدت گذشت برایم عادی شد.
زمستان اینجا خیلی سرد می شود.

نگفتی كدام پیشنهادهات جدی است؟

گفتم منتظرم این 8 بازی تمام شود بعد در موردش صحبت می كنیم.

نمی خواهی به لیگ ایران برگردی؟

من می خواهم در سطح اول اروپا بازی كنم و به هدف هایم برسم

خاطر تلخ برایت در لیگ اروپا شكست در فینال حذفی بود؟

بله همان فینالی كه می توانستیم قهرمان شویم ولی نشد.

از وضعیت تیم سابقت استقلال با خبر هستی؟

بله صددرصد . حالا من نتایج لیگ را پیگیری می كنم بازی های استقلال هم اگر تمرین نداشته باشیم نگاه می كنم و كاملا دنبال می كنم. به نظرم استقلال این فصل تیم خوبی دارد سه تا بازی انجام داده و هر سه را برده است . به نظر می تواند قهرمان شود. گرچه كار سخت است . اما درهمین شرایط سخت و حضورتیم های قدرتمند مانند سپاهان و پرسپولیس اگر قهرمان شوید لذتش می تواند بیشتر هم باشد.

چرا به تیم ملی امید دعوت نشدی؟

خبری از تیم ملی امید به ما نرسید و ما درگیر بازی های باشگاهی بودیم و فیفا دی هم نبود

خط حمله تیم ملی با حضور سردار آزمون و طارمی پرقدرت هستند اما بسیاری اعتقاد دارند تو هم باید جزو دعوت شده باشی همانطوركه زمان ویلموتس دعوت می شدی نظر خودت چیست؟

هر بازیكنی دوست دارد برای تیم ملی كشور بازی كند من هم از قائده مستثنی نیستم . حالا من سعی می كنم بهترین عملكرد را داشته باشم ولی اینكه دعوت بشوم یانه برای تیم بازی كنم یا نه بستگی به نظر كادرفنی تیم ملی دارد . من نمی توانم در این باره نظری بدهم ولی همیشه سعی می كنم بهترین عملكرد راداشته باشم. بقیه اش بستگی به نظر كادرفنی دارد.

چندی قبل گویا با باشگاه زوریا صحبت كردند كه به تیم ملی دعوت شده ای اما در لیست نهایی نبودی آیا با كادرفنی یا كادرسرپرستی تیم ملی صحبتی داشتی؟

من فكر كنم فدراسیون به باشگاه نامه زده بودند باشگاه هم به من گفت به تیم ملی دعوت شدی ولی گویا نهایی نبوده . من خودم فكر می كنم نامه سی یا 40 نفر از بازیكنان را به باشگاه ها می زنند اما آماده باش برای باشگاه ها است تا اگر به این بازیكنان نیاز داشتن و در لیست نهایی بودن بتوانند به تیم ملی بروند.

اسكوچیچ علاقمند با لژیونرها تماس می گیرد و جویای وضعیت شان می شود آیا تاكنون با تو صحبتی داشته است؟

من شخصا با ایشان صحبتی نكردم

در ایران سازمان لیگ 5-6 درصد از قرار داد بازیكنان را برای خودش بر می دارد حالا فرقی هم نمی كند قرار داد ان بازیكن چند میلیارد تومان باشد یا چند میلیون تومان آیا مشابه چنین چیزی را در اكراین هم وجود دارد؟

نه چنین چیزی در اكراین وجود ندارد.

 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم هنگ کنگ شهری است در بلژیک! / آیتم ویژه طرفداری؛ بازبینی VAR جزییات جلسه تبلیغات محیطی؛ پیشنهاد مصطفی آجورلو، لیگ برتری ها را وسوسه کرد ژاوی | بارسلونا و السد هنوز به توافق نرسیده اند زی‌روبرتو تصمیم گرفته در 47 سالگی به فوتبال برگردد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ کنفرانس بهترین عملکرد لیگ اوکراین تیم ملی تیم زوریا نیم فصل تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏

به گزارش "ورزش سه"، داوری در لیگ یک فرانسه این روزها بیش از ‏هر زمان دیگری جنجالی است تا جایی که رئیس کمیته داوران این ‏کشور در یک برنامه تلویزیونی پذیرفت که در لیگ فرانسه بحران ‏داوری به وجود آمده است. ‏

امروز در ادامه این جنجال‌ها یک داور دو روز پیش از مسابقه‌ای که ‏قرار بود در آن سوت بزند از بازی کنار گذاشته شد و به حالت تعلیق ‏درآمد. رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند جرمی پینیارد که قرار بود ‏پس‌فردا یکشنبه دیدار دو تیم رن و برست را سوت بزند امشب ‏متوجه شد که به دلیل تصمیم‌های جنجالی‌اش در دیدار مارسی و ‏نیس از داوری این مسابقه کنار گذاشته شده است. ‏

کمیته داوران لیگ یک اعلام کرد این داور در دیدار جنجالی مارسی و ‏نیس دو تصمیم اشتباه داشته که در جریان بازی اثرگذار بوده است. ‏او ابتدا فارس مومبانا بازیکن مارسی را به اشتباه با کارت قرمز جریمه ‏کرد و سپس به دلیل خطایی که ظاهرا روی لئوناردو بالردی گرفته ‏شده بود یک پنالتی به سود مارسی اعلام کرد. پنالتی‌ای که توسط ‏اوبامیانگ به گل تبدیل شد. بازی دو تیم که چهارشنبه شب به ‏میزبانی مارسی برگزار شد با تساوی 2-2 به پایان رسید. ‏

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏