Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@14:36:41 GMT

باورم نمی شود؛ تد لاسو از من تعریف کرده!

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۰۵۲۶

باورم نمی شود؛ تد لاسو از من تعریف کرده!

یورگن کلوپ از دوست داران سریال محبوب "تد لاسو" است و از اینکه در خلق این سریال از او الهام گرفته شده، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیداری هیجان انگیز موفق شد از سد اتلتیکو عبور کند.

قرمزها خیلی زود کار تیم مادریدی را با زدن دو گل توسط ژوتا و سادیو مانه تمام کردند و هرچند میهمان در نیمه اول ده نفره شد ولی لیورپول در ادامه نتوانست بر تعداد گل های خود اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در نیمه دوم دو مهاجمش لوئیس سوارز و ژوائو را بیرون کشید و یک مدافع و یک هافبک را به میدان فرستاد تا از خوردن گل های بیشتر اجتناب کند. تدبیری که جواب داد.

 

 

 

 

لیورپول دو سال پیش در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هر دو بازی رفت و برگشت خود به اتلتیکو را باخت و حذف شد ولی امسال توانست هر دو بازی دور گروهی را از این تیم ببرد و به نوعی انتقام گیری کند.

یورگن کلوپ که در بازی رفت و پس از اتمام بازی قصد دست دادن به سیمئونه را داشت، مشاهده کرد که مربی آرژانتینی بدون دست دادن راهی رختکن شد که این مساله حواشی زیادی به دنبال داشت. برتری در آنفیلد از این حیث نیز برای مربی آلمانی حیثیتی بود.

 

 

 

 

کلوپ که صعود تیمش با کسب 4 برد و 12 امتیاز قطعی شده، در پایان بازی مقابل دوربین شبکه آمریکایی "CBS" قرار گرفت و به سوالات پاسخ داد. نکته جالب اما کشیدن بحث به سریال تلویزیونی "تد لاسو" بود و یورگن کلوپ اعتراف کرد که از دوست داران این سریال است و آن را تماشا می کند.

 

تد لاسو که از "اپل تی وی" پخش می شود، داستان یک مربی فوتبال آمریکایی است که به انگلیس می آید تا هدایت یک تیم فوتبال را قبول کند. او که شناختش به فوتبال آمریکایی محدود می شد، به تدریج وارد قلب هواداران تیم جدیدش می شود و این تیم را در انگلیس متحول می کند. 

 

 

 

 

تد لاسو با بازی حیسون سودیکیس کمدین مشهور امریکایی توانسته بازخودرهایی بسیار مثبت داشته باشد و یکی از محبوب ترین سریال های این روزهاست. سودیکس برای این سریال برنده جایزه گولدن گلاب نیز شده است.

او در مصاحبه اخیر خود با اسپورت ایلوسترید، به تمجید از پپ گواردیولا و یورگن کلوپ پرداخت و گفت که از هر دو برای سریال الهام گرفته اما به خصوص یکی از کارهای فوق برنامه کلوپ در لیورپول، به وی ایده ای جالب برای داستان داده است:« وقتی مطلع شدم کلوپ لیورپولی ها را به کارائوکه می برد، شگفت زده شدم و همانجا با خودم گفت، این می تواند ایده خوبی برای داستان باشد.»

 

 

 

 

کلوپ که با سی بی اس صحبت می کرد، به همین مصاحبه سودیکیس اشاره ای داشت و با خنده گفت:« تد لاسو اخیرا در مصاحبه اش به من اشاره کرد. او گفت که بازی های ما را تماشا می کند و برایش الهام بخش بوده ام. اعتراف می کنم که این حرف او برایم از کسب جایزه بهترین مربی سال نیز ارزشمند تر بود. باوردنکردنی است.»

 

کلوپ پس از صحبت در مورد سریال تد لاسو، به بحث فوتبال برگشت و در مورد اینکه می تواند تیمش را در ادامه فصل همینقدر سرحال نگه دارد یا خیر، گفت:« واقعا غیر ممکن است چرا که تقویمی فشرده با بازی هایی طاقت فرسا پیش رو داریم. به همین دلیل به شانس نیاز خواهیم داشت و امیدوارم مصدوم ندهیم.

 

 

 

 

فاصله بازی ها اندک است و زمان برای ریکاوری و تمرین مناسب نداریم. فقط باید ریکاوری مختصر کرد و روانه بازی بعدی شد. پس از بازی نه چندان خوب با برابر برایتون، مختصری تمرین داشتیم و امشب خوشبتانه بهتر کار کردیم. حالا باید خود را مهیای بازی سنگین برابر وستهام کنیم. امشب در بهترین ریتم بازی کردیم ولی حفظ این روند برای همه فصل غیرممکن است.»

 

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟

اسپورت بایبل با استخدام یک لب‌خوان حرفه‌ای برای اولین بار ‏از صحبت‌هایی که بین صلاح و کلوپ رد و بدل شده بود رمزگشایی ‏کرد. ‏ از آنچه در تصاویر دیده می‌شود صلاح در اولین جمله خود به کلوپ ‏گفت: «کاری از دستم برنمی‌آید. هیچ کاری». ‏

متاسفانه واکنش کلوپ به این جمله صلاح را نمی‌بینیم، چرا که ‏دوربین لب‌های او را نشان نمی‌دهد. اما صلاح در واکنش به حرف‌های ‏کلوپ گفت: «حتما، حتما کارت قرمز می‌گیرم. بعد از هفت سال. بعد ‏از هفت سال خدمت. هفت سال»

منبع: ورزش سه

tags # یورگن کلوپ ، محمد صلاح سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ (فیلم)
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!