Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: به‌مناسبت ۱۳ آبان، ۲ ایستگاه سنجش سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان در مصلی الغدیر شهرستان خرم آباد برپا و بیش از ۱۰۰۰ نفر را به‌صورت رایگان ویزیت شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: امروز اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با حضور در مراسم 13 آبان  و با برپایی دو ایستگاه سنجش سلامت به کنترل و اندازه‌گیری فشارخون و قند خون مردم پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر انجام تست قندخون و فشار خون خدمات درمانی رایگان توسط پزشک و تست سریع کرونا (تست رپید) و توزیع ماسگ رایگان به عزیزان شرکت‌کننده ارائه شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان عنوان کرد: در زمانی که  این ایستگاه در محل مصلی الغدیر برگزار شد، بیش از 1000 نفر از عزیزان شرکت کننده ویزیت  شدند، همچنین موارد در معرض خطر ضمن معاینه توسط پزشک مورد مشاوره قرار گرفتند.

ملک آرا گفت: ایستگاه‌های سلامت در دیگر شهرستان‌های استان نیز توسط کانون‌های بسیج جامعه پزشکی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به عزیران شرکت کننده در حاشیه مراسم 13 آبان  برپا شد.

تیم بهداشتی و درمانی بسیج به روستاهای بخش ویسیان چگنی لرستان اعزام شدندتوصیه وزارت بهداشت به استفاده از "سیر" و "عناب" و "زعفران" برای درمان بیماران سرپایی کرونا"نگاه عادلانه" به تمام بخش‌های درمان و سلامت مهم‌ترین تجربه دوران کروناست

انتهای پیام/642/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود