Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاع‌رسانی لبنان در واکنش به اظهارات میقاتی درباره کناره گیری وی گفت: موضع من تغییری نکرده است و استعفا نخواهم داد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، برخی منابع نزدیک به جورج قرداحی، وزیر اطلاع‌رسانی لبنان مدعی شدند که وی پس از اظهارات میقاتی در انتظار تماسی از سوی نجیب میقاتی، نخست‌وزیر و درخواست برای دیدار با اوست تا از مواضع مسؤولان عرب و غیرعرب آگاهی یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام این منابع مطلع، قرداحی قصد دارد تا بداند آیا استعفای او با تضمین‌هایی روبه‌رو می‌شود که چنین گامی با موضع مثبتی از سوی شورای همکاری خلیج فارس همراه شود، زیرا استعفا موضع کشور‌های شورای همکاری در قبال لبنان را تغییر نمی‌دهد و لذا استعفا بی‌فایده خواهد بود.

گفتنی است، میقاتی از قرداحی درخواست کرده است تا وجدانش را در نظر گرفته و با برآورد شرایط منافع ملی را بر شعار‌ها ترجیح دهد، زیرا اظهارات قرداحی در جنگ یمن، سبب قطعی روابط لبنان و شورای همکاری شده است.

بیشتر بخوانید: دفاع نماینده حزب الله از سخنان وزیر اطلاع رسانی لبنان درباره جنگ یمن

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات لبنان قرداحی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات لبنان قرداحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در هراس از توان موشکی و پهپادی ایران و با نادیده گرفتن عملیات وعده صادق و حمله به رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران باید سیستم‌های تسلیحاتی خود را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش ایرنا آستین با نادیده گرفتن موفقیت عبور موشک‌های ایران از لایحه‌های پدافند هوایی رژیم اسرائیل که ادعای غیرقابل نفوذ بودن آن را داشت، به خبرنگاران گفت: "از این حمله درس زیادی آموخته شده است. "

وی ادعا کرد: آن‌ها از مهمات زیادی استفاده کردند و هدف آن‌ها تحمیل خسارت قابل توجه در اسرائیل بود.

آستین در ادامه ادعا‌های خود گفت؛ "ایران باید کارآمدی سیستم‌های تسلیحاتی و برنامه ریزی خود را بررسی کند. فکر می‌کنم اسرائیل نشان داده است که توانایی قابل توجهی برای دفاع از خود دارد. "

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • کنایه وزیر خارجه اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • کنایه وزیر خارجه رژیم اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب