Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@04:23:57 GMT

تکذیب خبر منتفی شدن واکسیناسیون زیر ۱۲ ساله‌ها

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۰۸۶۶

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در واکنش به اخباری مبنی بر منتفی شدن واکسیناسیون سنین زیر ۱۲ سال گفت: تا کنون چنین موضوعی مطرح نشده، اما باید جنبه‌های علمی و اجرایی واکسیناسیون سنین زیر ۱۲ سال بررسی و هماهنگی‌های لازم با وزارت آموزش و پرورش انجام شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر محمدمهدی گویا با بیان این مطلب افزود: نمی‌دانم منبع این خبر از کجا بوده، اما در کمیته فنی و کمیته کشوری واکسیناسیون در مورد واکسیناسیون کمتر از ۱۲ ساله ها، بحث و تصمیم گیری نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: این موضوع نیاز به بحث طولانی دارد و باید جنبه‌های علمی و اجرایی آن در نظر گرفته شده و با وزارت آموزش و پرورش، هماهنگی‌هایی انجام شود.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: تا کنون چنین موضوعی مبنی بر منتفی شدن واکسیناسیون افراد کمتر از ۱۲ سال، مطرح نبوده است. برچسب ها: رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ، دکتر گویا ، واکسیناسیون ، واکسیناسیون زیر ۱۲ ساله‌ها

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت دکتر گویا واکسیناسیون واکسیناسیون زیر ۱۲ ساله ها زیر ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گازگرفتگی فردی در بلوار رسالت مشهد، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.   سرهنگ محمد چراغ افزود: با حضور ماموران کلانتری مهرگان در محل و بررسی‌های اولیه، مشخص شد مردی ۵۲ ساله که به تنهایی در خانه زندگی می‌کرده، به علت نشت گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده است.   وی با اشاره به انتقال جسد به پزشکی قانونی از شهروندان خواست در استفاده از سیستم‌های گرمایشی، اصول ایمنی را مورد توجه قرار دهند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم را تکذیب کرد
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند