Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@12:52:34 GMT

هوادار - پدیده؛ نبرد شاگرد و استاد / پیش بازی

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۱۱۶۸

هوادار - پدیده؛ نبرد شاگرد و استاد / پیش بازی

هوادار و پدیده این هفته با هم دیدار می کنند.

در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران تیم های هوادار و پدیده به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

هفته چهارم مسابقات لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس
بازی: هوادار - پدیده
تاریخ و زمان: جمعه 14 آبان 1400 ساعت 16:00
مکان: کرج - ورزشگاه انقلاب
داوران: حسین زیاری / کمک داورها:قهرمان نجفی-حمیدرضا افشون-وحید زمانی / ناظر داوری:علی رضا یزدانی

وضعیت دو تیم

تیم فوتبال هوادار تهران در حال حاضر با صفر امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل برای رضا عنایتی و تیمش با مصاف ها سخت شروع شد. آنها در سه هفته اخیر با تیم های بزرگی رو به رو شدند و برابر آنها شکست خوردند. هوادار در هفته سوم لیگ برتر در اصفهان با سپاهان دیدار کرد و در دیداری که کار را برای حریفش بسیار سخت کرد، در دقیقه 86 یک گل دریافت کرد و شکست خورد. حال این بازی را می توان آسان ترین بازی هوادار در لیگ برتر دانست. بدون شک عنایتی در این بازی به دنبال کسب سه امتیاز است تا شرایط را بهتر کند، هوادار با عنایتی فوتبال خوبی بازی می کند اما آنها از کسب امتیاز تا بدین لحظه عاجز بوده اند، همین مسئله باعث می شود تا بازی جذابی را شاهد باشیم.

در سوی مقابل تیم پدیده قرار دارد. حواشی تیم پدیده به نظر کاهش یافته و اکبر میثاقیان از این پس باید به دنبال گرفته نتیجه باشد. پدیده در حال حاضر با یک امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد. آنها هفته گذشته در خانه خود با نفت مسجدسلیمان و فراز کمالوند دیدار کردند و با یک گل شکست را پذیرا شدند. این مسابقه برای میثاقیان و عنایتی نبرد استاد و شاگرد هم خواهد بود و بدون شک میثاقیان به دنبال آن است تا اولین برد خود و امتیازش در لیگ امسال را برابر شاگرد قدیمی خود جشن بگیرد.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم هنگ کنگ شهری است در بلژیک! / آیتم ویژه طرفداری؛ بازبینی VAR جزییات جلسه تبلیغات محیطی؛ پیشنهاد مصطفی آجورلو، لیگ برتری ها را وسوسه کرد ژاوی | بارسلونا و السد هنوز به توافق نرسیده اند زی‌روبرتو تصمیم گرفته در 47 سالگی به فوتبال برگردد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه نساجی مازندران در راستای حمایت از این تیم در مصاف حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل ذوب اهن ۴۰۰ هوادار تیمش را راهی اصفهان می‌کند تا در دیدار فردا برابر ذوب‌آهن از تیم خود حمایت کنند.

نساجی با ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)