Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی به مناسبت ۱۳آبان بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه در ادامه آمده است: 

سالروز مبارزه با استکبار جهانی امسال با شکست دیگر آمریکا در سرقت نفتکش ایران ،از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وشنیده شدن صدای خورد شدن اقتدار پوشالی آن مصادف شد.

نظام استکباری آمریکا که قریب ۷۰سال است از هیچ جنایت و چپاول سرمایه های ملت ایران دریغ نکرده و همه امکانات جاسوسی و نظامی و سیاسی خود را برای بزیر سلطه درآوردن ملت عزتمندایران بسیج کرده که جلوه های آنرا در تحمیل قانون کاپیتولاسیون در آبان ۴۳و کشتار نوجوانان دانش آموز در آبان ۵۷دیده و بیاد داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تسخیر لانه جاسوسی اش در چنین روزی،آنچنان تحقیر شد که ابهت و اقتدار دروغین آن در افکار عمومی جهان شکست و حمله اش به طبس نه تنها آن را جبران نکرد بلکه با شکست عملیات طبس در برابر اراده الهی تن به قرارداد الجزایر برای بازپس گیری جاسوسانش داد.

ملت ایران با دومین انقلاب خود در ۱۳آبان ۵۸ دست آمریکا را از چپاول کشوروحمایت از ضد انقلاب قطع وجوهره ضد استکباری انقلاب اسلامی را متجلی و۴۲سال است با توطئه ها و دسیسه های این قدرت برای دخالت در امور منطقه وتجاوزش به حقوق ملتها،مبارزه می کند.

در طی این سالها عوامل غرب گرا و خودباخته ی داخلی تلاش کرده اند با تئوری، کنارآمدن با کدخدا،رابطه و مذاکره با آمریکا، مسیر بازگشت دوباره آمریکا به کشور را هموار سازند که بحمدالله موفق نشده اند.

 اینان که امروز تنش با آمریکا را بی نتیجه می دانند،کسانی هستند که چشمانشان در برابر استقلال بدست آمده و پیشرفتهای شگرف کشور کور است، دلدادگی انها به غرب اجازه نمیدهد، دستاوردهای ناشی از قطع دست آمریکا از منطقه را شمارش کنند.

امروز ملت ایران باید لانه های جاسوسی کشف نشده را کشف و با عناصر نفوذی غربگرا در سیستم اجرایی و برنامه ریزی کشور مقابله و پرچمداری مقابله با استکبار را از دست نداده وهژمونی آنرا کاهش جلوی یکه تازی او در جهان را بگیرد،

 امروز هرگونه تجدید مذاکره با آمریکا بدون رفع تمام تحریمها و راستی آزمایی آن و عدم دخالت در توانمندی موشکی و فن آوری صلح آمیز هسته ای و عدم دخالت در امور ایران و خروج از منطقه،به ضرر منافع ملی است. ملت ایران بویژه نسل جوان باید با تداوم موضع ضد استکباری نظام جمهوری اسلامی، مسیر توسعه و پیشرفت خود را بدون کوچکترین اتکا به این نوع قدرتها،طی و با سیاست چند جانبه گرایی، قدرت این نظام سلطه را به سوی افول سوق دهد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بیانیه حزب موتلفه اسلامي ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در "همایش خدا قوت کارگر" در چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت  "هفته ملی کار و کارگر" توجه به باید‌های اخلاقی و ایمانی کارگران را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: البته مشکلات جامعه کارگری در نشست‌های مختلف بیان و ارائه شده است و باید عرصه کارگری و کارفرمایی مجاهدانه تلاش و با جهاد و مجاهدت، آخرت خود را آباد کنند.

نکونام اظهار داشت: جامعه کار و کارگر در روزگار کنونی همان جهاد در راه خداوند است که کشور را به سمت‌وسوی ظهور نزدیک می‌کند.

بیشتر بخوانید

تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان

امام جمعه شهرکرد به حرکت اخیر دانشجویان جهان در محکومیت جنایات اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی اشاره کرد و گفت: حوادث اخیر دانشگاه‌های اروپا و آمریکا نشان‌دهنده حاکم شدن نگاه سیاسی در این مجموعه‌ها است، دانشجویان دانشگاه‌های اروپا و آمریکا سیاسی نبودند، اما امروز معارف اسلام و انقلاب اسلامی ایران در این دانشگاه‌ها نفوذ کرده است.

وی با اشاره به پایه‌گذاری انقلاب اسلامی ایران در ۴۵ سال قبل از سوی امام خمینی (ره) افزود: اکنون صدور انقلاب اسلامی ایران به درون آمریکا از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند