Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@22:35:54 GMT

۱۰ لیتر سهمیه سوخت جبرانی دولت به مردم

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۱۷۱۸

۱۰ لیتر سهمیه سوخت جبرانی دولت به مردم

آفتاب‌‌نیوز :

اوجی در حاشیه اجلاس مجازی اوپک پلاس با اعلام این مطلب به خبرنگار ما گفت: سهمیه موتورسیکلت‌ها هم در این ماه از ۲۵ لیتر به ۳۰ لیتر افزایش می‌یابد.

وی افزود: ۲۳ کشور عضو سازمان کشور‌های صادرکننده نفت و متحدانش (ائتلاف اوپک‌پلاس) در بیست‌ودومین نشست خود، بر سر افزایش ۴۰۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه در ماه دسامبر (آذر- دی) همچون ماه گذشته به توافق رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اوپک و متحدانش در نوزدهمین نشست خود در ماه ژوئیه توافق کردند هر ماه تولیدشان را در مجموع ۴۰۰ هزار بشکه در روز افزایش دهند تا به محدودیت عرضه ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه در روز پایان بخشند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در بازرسی ماموران انتظامی این فرماندهی از یک شرکت خبر داد.

ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کاشان، اظهار کرد: ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در بازرسی مأموران انتظامی کشف شد.

وی افزود: در راستای طرح مقابله با سوخت و فراورده‌های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت، با انجام اقدامات میدانی از نگهداری سوخت قاچاق در یکی از شرکت‌های این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این شرکت موفق شدند ۳۵ هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع در انبار این شرکت نگهداری می‌شد را کشف کنند.

کاکاوند با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را ۹ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 751007

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید
  • گزارش اوجی از سوددهی خیره‌کننده پالایشگاه آبادان و افزایش تولید مجتمع‌های پتروشیمی
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • احتمال تداوم کاهش تولید نفت خام اوپک‌پلاس
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • همکاری اوپک با عراق و قزاقستان برای جبران مازاد نفت